Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων, Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, οι πωλήσεων καινούργιων επιβατικών οχημάτων στη χώρα μας τον Ιούλιο ήταν μειωμένες κατά 18,8% σε σχέση με αυτές του ίδιου περυσινού μήνα. Συγκεκριμένα, πουλήθηκαν 9.516 μονάδες, έναντι των 11.722 μονάδων τον Ιούλιο του 2019.
|
|
Σε ό,τι αφορά στα καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα), οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,9% (750 οχήματα έναντι 729 πέρυσι), ενώ μεγάλη ήταν η αύξηση των πωλήσεων στα καινούργια λεωφορεία, η οποία έφτασε το 425%. Βάσει των στοιχείων, τον Ιούλιο πωλήθηκαν 42, ενώ πέρυσι ο αντίστοιχος αριθμός ήταν μόλις 8. Αναφορικά με τις πωλήσεις των καινούργιων δικύκλων (κυβισμού άνω των 50 cc), ήταν μειωμένες κατά 5,6% σε σχέση με αυτές του ίδιου περυσινού μήνα (5.341 μονάδες, έναντι 5.658, αντίστοιχα).
Το πρώτο επτάμηνο 2020
Από τα στοιχεία του ΣΕΑΑ προκύπτει ότι για το πρώτο επτάμηνο του έτους (Ιανουάριος-Ιούλιος), οι πωλήσεις καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων ήταν μειωμένες κατά 40,4% σε σύγκριση με αυτές του ίδιου χρονικού διαστήματος πέρυσι (46.086 μονάδες έναντι 77.279). Αυτές των καινούργιων φορτηγών (ελαφρών και βαρέων) ήταν κατά 14,5% λιγότερες (4.250 μονάδες έναντι 4.968) και αυτές των καινούργιων λεωφορείων μειωμένες κατά 32,4% (186 έναντι 275). Τέλος, το πρώτο επτάμηνο του έτους οι ταξινομήσεις καινούργιων δικύκλων (κυβισμού άνω των 50 cc) ήταν κατά 15,5% λιγότερες από αυτές του αντίστοιχου περυσινού χρονικού διαστήματος.
|
|
Οι κατηγορίες οχημάτων και η ποσόστωση
Σε ό,τι αφορά στις πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων τον Ιούλιο, τα οχήματα της supermini κατηγορίας (hatchback και crossover) ήταν αυτά που προτιμήθηκαν περισσότερο (ποσοστό 48,8% επί των συνολικών). Ακολούθησαν αυτά της μικρομεσαίας κατηγορίας (hatchback και crossover) με ποσοστό 34,4% επί των συνολικών πωλήσεων, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκαν αυτά της mini κατηγορίας (ποσοστό 10,5% επί του συνόλου).
Τέλος, αναφορικά με την ποσόστωση βάσει του τύπου κινητήρα, από τα στοιχεία του ΣΕΑΑ προκύπτει ότι το 61,6% των καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων που πωλήθηκαν τον Ιούλιο ήταν βενζινοκίνητα. Το 22,9% είχαν πετρελαιοκινητήρα, το 12,5% είχαν κινητήρα υβριδικής διάταξης, το 1,6% είχαν κινητήρα με το φυσικό αέριο ως πρωτεύον καύσιμο και το 1,3% ήταν Plug-in Hybrid ή αμιγώς ηλεκτροκίνητα.
Follow @CarsnewsGr