CARSNEWS
AUTONEWS

Απολύτως τρελή και υβριδική η επόμενη Bugatti!

Ποιος θα το περίμενε ότι ο ευφυής και φιλόδοξος Mate Rimac, που το 2006 μετέτρεψε μία BMW E30 323i σε ηλεκτρική και κέρδιζε αγώνες αλλά και την προσοχή του κόσμου και ίδρυσε την ομώνυμη εταιρία το 2009 για να παρουσιάσει δύο χρόνια αργότερα, δύο χρόνια κατά τα οποία δεν είχε ούτε καν εργαζόμενους, το πρώτο concept, θα έφτανε στο σημείο να είναι επικεφαλής όχι μόνο της δικής του εταιρίας, σαφώς πιο επιτυχημένης σε σύγκριση με 10 χρόνια πριν και με το πρωτότυπο να έχει περάσει στην παραγωγή με το όνομα “Nevera”, αλλά και της Bugatti; Κι όμως! Ο 34-χρονος Mate τα κατάφερε. Καταξιώθηκε και κοιτά το μέλλον με αισιοδοξία και ανυπομονησία καθώς ηγείται δύο εταιριών στην αιχμή της τεχνολογίας αλλά με εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα και στόχευση.

Η Bugatti είναι κληρονομιά, αριστοτεχνία και 100 χρόνια ιστορίας με μεγάλες δόσεις αριστοκρατικού περφεξιονισμού. Είναι μία μάρκα και ένα αυτοκίνητο που θα φέρει τον οδηγό ατσαλάκωτο για να παρακολουθήσει όπερα και μετά θα ταξιδέψει με 400 km/h στην Autobahn. Ο Rimac παρομοιάζει την Bugatti με την ωρολογοποιία και αυτός ο παραλληλισμός δεν απέχει από την πραγματικότητα. Γι’ αυτό το όραμα του Κροάτη για την γαλλική μάρκα είναι πολύ συγκεκριμένο:

Από τεχνικής άποψης θα έχουμε κινητήρες εσωτερικής καύσης για το προσεχές μέλλον.

Δηλώνει σε πρόσφατη συνέντευξη του, αποκαλύπτοντας ότι ο διάδοχος της Chiron θα εξοπλίζεται με έναν “εντελώς τρελό” βενζινοκινητήρα που εξελίσσει η ίδια η Rimac. Για την ακρίβεια, η δουλειά πάνω στον κινητήρα αυτόν ξεκίνησε δύο χρόνια πριν η Rimac αναλάβει την Bugatti. Το επερχόμενο μοντέλο δεν θα είναι αμιγώς βενζινοκίνητο όμως – έφτασε η ώρα για την Bugatti να ασπαστεί την τεχνολογία του εξηλεκτρισμού και η εμπλοκή του Mate Rimac στο project εξασφαλίζει την καλώς εννοούμενη τρέλα που οφείλει να έχει ένα αυτοκίνητο με το όνομα του Ettore. Ταυτόχρονα, ο Mate Rimac δηλώνει πως ο διάδοχος της Chiron δεν θα μοιράζεται απολύτως τίποτα ούτε με τον πρόγονο του, ούτε με τη Nevera, θα είναι ομορφότερος, με αναλογικά όργανα και την πολυτέλεια που χαρακτηρίζει ιστορικά τα προϊόντα της Bugatti. Το βασικό στοιχείο του νέου μοντέλου όμως είναι ότι θα “λυγίζει τους νόμους της φυσικής” με τις επιδόσεις και τις ικανότητες του, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Mate Rimac. Με όλα αυτά μας άνοιξε η όρεξη κι ας μην έχουμε να τα κεφάλαια να αποκτήσουμε οποιαδήποτε εξωτική δημιουργία του Rimac και της ομάδας του.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Peugeot “σκοτώνει” το GTi;

cars

Ανδρουλάκης: Η 9η Ιουνίου θα σημάνει την ημερομηνία λήξης της κυβέρνησης της ΝΔ

Bury

Subaru Outback Wilderness. Ακόμα πιο ικανό!

cars

Ford Transit. Ένας ικανός επαγγελματίας

cars

Τρομακτικό βίντεο από φονικό τροχαίο με supercars

cars

Fiat 500! Ένα ωραίο δώρο για την ημέρα των γενεθλίων του

cars

Αυτό είναι το Nissan Navara facelift.

cars

Ford Transit Connect. Με μεγάλο ωφέλιμο φορτίο και πολύ χαμηλή κατανάλωση

cars

CES: Ένα Hyundai Ioniq 5 με απίστευτη ικανότητα ελιγμών!

cars