Ποτέ δεν είναι εύκολο να πεις αντίο σε ένα αυτοκίνητο ακόμα και αν γνωρίζεις ότι αυτή η στιγμή πλησιάζει. Αναγνωρίζεις την σημασία του, όπως και το κενό που θα απομείνει στην θέση του από εδώ και πέρα χωρίς τον προγραμματισμό της αντικατάστασης του με ένα νεότερο μοντέλο. Αυτό ισχύει και για την BMW i8 που μας αποχαιρετά με το τελευταίο παράδειγμα που κύλισε τις ρόδες του στην γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της εταιρίας στη Λειψία να είναι ένα εντυπωσιακό i8 Roadster σε Portimao Blue απόχρωση – το μοναδικό στον κόσμο!
Από το 2014 οπότε και ξεκίνησε η παραγωγή του plug-in υβριδικού sportscar, η BMW κατασκεύασε 20.500 αυτοκίνητα αλλά τα τελευταία 18 είναι πιο… ξεχωριστά από τα υπόλοιπα καθώς δημιουργήθηκαν σύμφωνα με τις επιθυμίες ισάριθμων μελών του BMW i8 Club. Κι αν 20.500 αυτοκίνητα δεν σου φαίνονται αρκετά, η σημασία του i8 για την BMW στηρίζεται σε κάτι πολύ πιο ουσιαστικό από ένα νούμερο. Το i8 ήταν το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο του Group και αυτό που ίδρυσε την “i” υπομάρκα. Ήταν ένα τεχνολογικό επίτευγμα χάρη στο ανθρακονημάτινο monocoque, τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα στο πίσω μέρος, την ικανότητα να κινηθεί χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια και φυσικά, τις συγκινήσεις που πρόσφερε με την ταχύτητα και την παρουσία του. Ήταν επίσης ένα μεγάλο “σχολείο” για την BMW καθώς οι γνώσεις που αποκόμισε από το i8, κυρίως όσον αφορά στην χρήση συνθετικών υλικών (βλ. ανθρακονήματα και όχι μόνο) έχουν χρησιμοποιηθεί σε μοντέλα όπως οι M3/M4 αλλά ακόμα και οι 7 Series/8 Series.
Αυτό είναι λοιπόν το τέλος ενός πολύ σημαντικού κεφαλαίου για την BMW αλλά όχι το τέλος του βιβλίου. Μπορεί να μην ετοιμάζεται κάποιος άμεσος διάδοχος, τουλάχιστον όχι κάποιος που να γνωρίζουμε, όμως η γερμανική φίρμα τόλμησε μία φορά με το i8, τότε που η εικόνα που είχαμε για τα υβριδικά μοντέλα περιοριζόταν στο Toyota Prius και αναμφίβολα θα τολμήσει ξανά στο μέλλον. Περιμένουμε λοιπόν το επόμενο εγχείρημα της BMW με ιδιαίτερη ανυπομονησία.
Follow @CarsnewsGr