Κάθε τέλος είναι μία αρχή. Μπορεί να είναι κλισέ αλλά περιγράφει απόλυτα την πραγματικότητα για την Chevrolet Corvette που έπειτα από 7 γενιές και 66 χρόνια στην παραγωγή ως ένα αμιγώς αμερικανικό sports car με τον κινητήρα τοποθετημένο στο εμπρός μέρος, μεταλλάσσεται σε κάτι εντελώς διαφορετικό. Πριν γίνει αυτό όμως, πρέπει να μπει μία τελεία στην προηγούμενη γενιά και η μαύρη Corvette που βλέπεις στην φωτογραφία, είναι ακριβώς αυτό.
Είναι η τελευταία Corvette με τον κινητήρα κάτω από το καπό. Στο εμπρός μέρος. Είναι μία “καυτή” Z06 στην έκδοση 3LZ με το πακέτο Z07 (ναι, ξέρω ότι η περιγραφή ακροβατεί στα όρια του γελοίου) που περιλαμβάνει carbon-κεραμικά φρένα, ελαφρώς διαφορετικό bodykit για την παραγωγή περισσότερης downforce και ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2. Κατά τα άλλα, εξοπλίζεται με τον γνωστό, supercharged LT4 V8 βενζινοκινητήρα ο οποίος παράγει 650 ίππους και 881 Nm ροπής και συνδυάζεται στην προκειμένη περίπτωση με ένα 7-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο. Έτσι, η συγκεκριμένη Corvette είναι και η τελευταία χειροκίνητη καθώς η C8 είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων!
Δυστυχώς όμως, η απόκτηση της τελευταίας Chevrolet Corvette με τον κινητήρα εμπρός και μηχανικό κιβώτιο δεν είναι εφικτή για κανέναν πέραν του νικητή της δημοπρασίας που έκανε ο οίκος Barrett-Jackson τον περασμένο Ιούλιο. Αυτός θα αποχωριστεί 2,7 εκατομμύρια δολάρια για να κάνει δικό του το αυτοκίνητο-ορόσημο αλλά τουλάχιστον τα χρήματα θα διατεθούν για καλό σκοπό καθώς από αυτό το το μεγάλο ποσό θα επωφεληθεί το ίδρυμα Stephen Siller Tunnel to Towers Foundation που βοηθά τραυματίες βετεράνους.