Οι περισσότεροι γνωρίζουν την αυστριακή KTM από τις εντυπωσιακές μοτοσυκλέτες της. Μερικοί θα γνωρίζουν και για την εμπλοκή της στο πρωτάθλημα MotoGP, χωρίς επιτυχία προς το παρόν αλλά είναι νέα ακόμα. Η KTM όμως προσφέρει εδώ και αρκετά χρόνια, 12 για την ακρίβεια, το X-Bow. Ένα σπαρτιατικό παιχνίδι για την πίστα με πινακίδες και άδεια κυκλοφορίας για τον δρόμο, που στην πιο σκληροπυρηνική εκδοχή του αποδίδει 360 άλογα και βάρος που μετά βίας υπερβαίνει τα 800 κιλά! Καθόλου άσχημα. Το X-Bow είναι διαθέσιμο και ως αγωνιστικό και πιο συγκεκριμένα, για την GT4 κατηγορία της FIA. Αυτό που βλέπεις όμως, είναι κάτι πολύ διαφορετικό και πάρα πολύ ισχυρότερο!
Το όνομα του, X-Bow GTX και σύμφωνα με την KTM είναι “το επόμενο λογικό κεφάλαιο” και θα αποτελέσει την βάση για ένα πρωτάθλημα τύπου ενιαίο ενώ είναι ομολογκαρισμένο και για την GT2 κατηγορία. Όπως το “βασικό” X-Bow, έτσι και το GTX χρησιμοποιεί τον 5-κύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων της Audi αλλά για την συγκεκριμένη εφαρμογή, έχει αναβαθμιστεί στα 600 άλογα. Αυτά μάλλον θα είναι κάτι παραπάνω από αρκετά για το ανθρακονημάτινο αμάξωμα που σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε, δεν θα ξεπερνά σε βάρος τα 1.000 κιλά! Να σημειώσουμε ωστόσο ότι τα 600 άλογα αποτελούν το άτυπο “ταβάνι” του κινητήρα καθώς η ιπποδύναμη του θα διαμορφώνεται με βάση τους κανονισμούς “Balance of Performance” ανά περίπτωση. Το αγωνιστικό ακόμα δεν έχει πάρει την τελική έγκριση από την SRO αλλά αυτό αποτελεί μία τυπικότητα και η KTM προγραμματίζει τα πρώτα 20 παραδείγματα να είναι έτοιμα φέτος και το 2021 να ξεκινήσει κανονικά το ενιαίο.
Follow @CarsnewsGr