Η Lexus είχε έναν ακόμα λόγο να γιορτάσει τα 30 χρόνια από την ίδρυσή της, επέτειος η οποία συμπληρώθηκε πέρυσι. Βάσει των στοιχείων πωλήσεων που ανακοίνωσε, οι ετήσιες πωλήσεις της το 2019 έφτασαν τις 765.300, αριθμός που είναι κατά 10% μεγαλύτερος συγκριτικά με του 2018. Αυτό οφείλεται στην προσθήκη του UX στη γκάμα της πολυτελούς εταιρείας της Toyota, αλλά και στο RX.
Στελέχη της Lexus διευκρίνισαν ότι η κινεζική και η ρωσική αγορά ήταν αυτές που παρουσίασαν την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση (25% και 14%, αντίστοιχα), ενώ η μεγαλύτερη σε όγκο πωλήσεων ήταν η αγορά της Βόρειας Αμερικής (325.000 πωλήσεις). Όπως δηλώνουν αναλυτές, σε αυτή η Lexus έχει μοντέλα τα οποία δεν έχουν ανανεωθεί πρόσφατα και αυτό αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα στην περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων. Αντιθέτως, στην ευρωπαϊκή αγορά, τα μοντέλα της Lexus έχουν ανανεωθεί ή έχουν προστεθεί καινούργια, γεγονός που έχει βελτιώσει την εμπορική πορεία της, συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων («ACEA»), πέρυσι οι πωλήσεις της εταιρείας στις 27 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τις τέσσερις της Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελευθέρων Συναλλαγών («ΕΖΕΣ») έφτασαν τις 56.055, σημειώνοντας αύξηση 20% συγκριτικά με το 2018.
Follow @CarsnewsGr