Η πιο ισχυρή 911 Turbo όλων των εποχών διαθέτει μία καινοτομία που δύσκολα φαντάζεται κανείς: μικρόφωνα κρυμμένα στους εμπρός θόλους των τροχών.
Έτσι ενεργοποιείται αυτόματα το Wet Mode στο σύστημα ευστάθειας, ενώ ταυτόχρονα προσαρμόζεται και η ενεργή αεροδυναμική. Το εμπρός σπόιλερ κατεβαίνει και οι μικροί διαχύτες μπροστά από τις κεραμικές δισκόπλακες τις προστατεύουν από την υπερβολική εισροή νερού.

Η λύση αυτή δεν έχει στόχο μόνο τη σταθερότητα, αλλά και την αποτελεσματικότητα των φρένων. Οι τεράστιοι δίσκοι των 42 εκατοστών πρέπει να είναι στεγνοί, ώστε το «δάγκωμα» να είναι αμεσότερο.
Η διαχείριση του νερού μέσω της αεροδυναμικής διάταξης των μερών στο εμπρός τμήμα της 911 Turbo μειώνει τον χρόνο αντίδρασης του οδηγού και τα ενοχλητικά θορυβώδη τριξίματα.
Η τεχνολογία δεν είναι εντελώς άγνωστη. Η Mercedes ήδη χρησιμοποιεί αντίστοιχους ακουστικούς αισθητήρες στις ναυαρχίδες, S-Class και EQS με το σύστημα Drive Pilot, ενώ η BMW εξακολουθεί να στηρίζεται σε πιο κλασικούς αισθητήρες βροχής στη Σειρά 7.

Ωστόσο, η Porsche συνδυάζει την ανίχνευση υγρασίας με την αεροδυναμική διαχείριση, δημιουργώντας ένα νέο επίπεδο αλληλεπίδρασης μεταξύ μηχανικής και ηλεκτρονικών.
Με αυτόν τον τρόπο, η κορυφαία 911 Turbo S δεν περιορίζεται μόνο στη δύναμη και την επιτάχυνση, αλλά επαναπροσδιορίζει και το πώς ένα sportscar/ supercar μπορεί να αντιμετωπίζει τις πιο απαιτητικές συνθήκες, ακόμη και υπό καταρρακτώδη βροχή.