CARSNEWS
NEW MODELS

Γιατί η Honda έκοψε την διαφήμιση σε Facebook και Instagram;

Η κατάσταση που επικρατεί στην Αμερική με την έξαρση του φυλετικού μίσους αφορά όλους μας, και η απόφαση της Honda Αμερικής είναι μία κίνηση πολύ υψηλού συμβολισμού. Συμμετέχοντας στην καμπάνια #StopHateForProfit το αμερικανικό παρακλάδι της ιαπωνικής εταιρίας αποφάσισε να κόψει την διαφήμιση από το Facebook και το Instagram.

H συγκεκριμένη καμπάνια σχετίζεται με την αντίδραση στις εκφράσεις ρατσισμού και πάσης φύσεως μίσους μέσα από τα συγκεκριμένα Μέσα, τα οποία κάνουν πολύ λίγα πράγματα για να περιορίσουν όλη αυτή την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στις ΗΠΑ. 

H Honda είναι μία από τις μεγάλες εταιρίες που ήδη έχουν πάρει θέση απέναντι σ’ αυτό το φαινόμενο και ανακοίνωσε ότι σταματά τουλάχιστον για ένα μήνα οποιαδήποτε διαφημιστική της παρουσία στα συγκεκριμένα social media. 

Πρόκειται για μία πολύ σημαντική απόφαση σε πολλά επίπεδα. Η Honda ανακοίνωσε ότι ξόδεψε πέρσι περίπου 6 εκατομμύρια δολάρια σε διαφήμιση στο Facebook ενώ αυτή την εποχή βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη η παρουσίαση κάποιων νέων μοντέλων της Honda και της Acura

Tο πιο σημαντικό όμως είναι ότι η απόφαση της Honda ανοίγει μία μεγάλη συζήτηση για την στάση της αυτοκινητοβιομηχανίας και την διαφήμισή της μέσω των social media, και για το πόσο αυτή μπορεί να γίνεται χωρίς να υπάρχει ένα θετικό κοινωνικό πρόσημο. Και αυτό βεβαίως δεν αφορά μόνο τις ΗΠΑ.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Mercedes και Audi ετοιμάζονται για επανεκκίνηση της παραγωγής

cars

Χάλκη: Η Citroen και το πρώτο GR-Eco Island της Ελλάδας

cars

Κάθε Bugatti EB110 GT είναι περιζήτητη και άκρως συλλεκτική

cars

Οι «μάγοι» του FCA Heritage Officine Classiche πιάνουν και πάλι δουλειά

cars

H ΒMW X8 M θα είναι υβριδική με 750 PS!

cars

Ford Focus: Η ιστορία ενός best seller

cars

Mobility Awards 2019: Η γιορτή της αυτοκίνησης

cars

Ο αντικαταστάτης της Bentley Mulsanne ίσως είναι SUV!

cars

Το Audi RS6 Avant της Mansory είναι ένα οκτακύλινδρο superwagon (Video)

cars