CARSNEWS
MOTONEWS

Γιατί το νέο KTM 790 Adventure δεν παίζεται στα 11.750 ευρώ

Γιατί το νέο KTM 790 Adventure δεν παίζεται στα 11.750 ευρώ
  • Διαβάστηκε από 3.335 αναγνώστες
  • Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/4/2023

Ίσως η πιο ανταγωνιστική τιμή που παρουσίασε ποτέ, σε λανσάρισμα της η KTM. Με τιμή 11.750 ευρώ, έρχεται στα ίδια επίπεδα με τους ανταγωνιστές της αλλά παρουσιάζοντας καλύτερο εξοπλισμό. Θα μπορέσει να χτυπήσει όλους τους νέους και παλιούς επίδοξους ανταγωνιστές;

Τεχνολογικά εξελιγμένο αλλά 2.000 ευρώ φθηνότερο από τον προκάτοχο του

Το 790 Adventure δεν χρειάζεται σύσταση για τις ικανότητες του, ήταν πάντα μία πολύ καλή μοτοσυκλέτα ικανή για πολλές περισσότερες από μία χρήσεις. Το πρόβλημα ήταν η τιμή της, αξίζει να δώσω παραπάνω από τον ανταγωνισμό 2-3 χιλιάρικα για να την πάρω; Κάποιοι τα δίνανε κάποιοι όχι. Τώρα το ερώτημα αλλάζει, και  γίνεται πιο ενδιαφέρον «στα ίδια λεφτά, ποια αξίζει να πάρω;» και σε αυτό παιχνίδι θα μπει πολύ δυνατά φέτος η KTM.

 

Η τιμή του νέου 790 adventure μειώθηκε κατά 2.000 ευρώ σε σχέση με τον προκάτοχο του. Πως συνέβη αυτό, ενώ ταυτόχρονα βελτιώθηκε όπως θα διαβάστε παρακάτω; Δεν έχει να κάνει με την καινούρια αντιπροσώπευση (αν και θα μπορούσε να το εκμεταλλευτεί) της Πετρόπουλος στην Ελλάδα, αλλά στο εργοστάσιο που κατασκευάζεται και αυτό της έδωσε την δυνατότητα να μπορεί να ρίξει το κόστος παραγωγής της και κατά συνέπεια την τιμή της. Θα μας πείτε αυτό το ορίζει ο ανταγωνισμός, και ως ένα σημείο συμφωνούμε, όμως την τιμή την ορίζει και ο εξοπλισμός και η ποιότητα κατασκευής που είναι … μια μεγάλη κουβέντα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Κατασκευασμένο από την CFMOTO που της επέτρεψε να ρίξει το κόστος παραγωγής

Ας επιστρέψουμε όμως στο μοντέλο, το οποίο μετά από ένα σύντομο «διάλειμμα», επιστρέφει στην γκάμα της μάρκας ανανεωμένο. Η νέα KTM 790 Adventure έχει ανασχεδιαστεί στην Αυστρία, ενώ την παραγωγή της έχει αναλάβει η στενή συνεργάτης της KTMCFMOTO, με την επιτήρηση της αυστριακής εταιρείας όσον αφορά την ανταπόκριση στις προδιαγραφές. Με τον τρόπο αυτό, η KTM θα εκμεταλλευτεί και την δυνατότητα ευκολότερης διάθεσης του 790 Adventure, στις ασιατικές αγορές. Ναι, το παιχνίδι εκεί έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον απο ότι στην Ευρώπη, σχεδόν για όλους τους κατασκευαστές.

Ισχύς 95 ίππων με Euro 5, αλλαγές και στον κινητήρα

Ο δικύλινδρος κινητήρας LC8c εξακολουθεί να αποδίδει 95 ίππους, για την περίσταση, όμως έχει συμμορφωθεί με τις Euro 5 προδιαγραφές και έχει αλλαγές στα σημεία. Να ξέρετε η αναβάθμιση σε EURO5 με τα ίδια άλογα το λες και ανέβασμα ιπποδύναμης, συνήθως τα φιμώνουν τα μηχανάκια με τις προδιαγραφές [email protected]#$$ :). Οι περιστρεφόμενες μάζες του έχουν αυξηθεί κατά 20%, για μεγαλύτερη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας, ενώ αλλαγές έχουν γίνει στα σώματα ψεκασμού και τον αισθητήρα προανάφλεξης, για καλύτερη λειτουργία ακόμα και με βενζίνες κατώτερης ποιότητας που μπορεί να συναντήσει ένας ταξιδιώτης, στο δρόμο του. Νέο είναι και το φιλτροκούτι, το σύστημα εξάτμισης, αλλά και οι ρυθμίσεις του προαιρετικού Quickshifter, ενώ ανανεωμένος είναι και ο συμπλέκτης.

Φρεσκάρισμα στα ηλεκτρονικά και κορυφαίες αναρτήσεις

Το 790 Adventure 2023 φέρει τον αισθητήρα IMU 6 αξόνων, με τον οποίο εξοπλίζονται και τα 890 Adventure και 1290 Super Adventure, ενώ τα ηλεκτρονικά συστήματα βασίζονται σε αυτά του KTM 890 Adventure και περιλαμβάνουν Traction control, Cornering ABS, Motor Slip Regulator και Riding modes. Αυτό ας μην το προσπεράσουμε, είναι σημαντικό όταν μία εταιρεία επιλέγει να εξοπλίσει ένα μικρότερο μηχανάκι με τέτοια ηλεκτρονικά βοηθήματα, απο την mega κατηγορία, ο κίνδυνος να μην πουλήσει το μεγάλο (που σημαίνει μεγαλύτερο κέρδος) είναι μεγάλος, δεν είναι χαζοί οι υπόλοιποι κατασκευαστές που δεν το κάνουν, δεν το κάνουν επειδή δεν τους συμφέρει …. 

Μέσα σε όλα τα παρεχόμενα συστήματα, η KTM προσφέρει για άλλη μια φορά Demo mode, όπως έχουμε δει και στα άλλα νέα μοντέλα της εταιρείας. Με αυτή την λειτουργία, όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα της μοτοσυκλέτας –και αυτά του προαιρετικού εξοπλισμού- είναι «ανοικτά» για τα πρώτα 1.500 χιλιόμετρα, ενώ στην συνέχεια  ο αναβάτης μπορεί να κρατήσει όποια από αυτά επιθυμεί με την ανάλογη χρέωση. Οι αναρτήσεις του μοντέλου προέρχονται από την WP και ανήκουν στην σειρά APEX.

Ανανέωση στην οθόνη και στα τμήματα του fairing


Το νέο KTM 790 Adventure φέρει νέα εμπρός μάσκα και μεγαλύτερη-ψηλότερη ζελατίνα για αυξημένη ανεμοκάλυψη. Η οθόνη TFT των 5 ιντσών φέρει νέο περιβάλλον χρήσης για ευκολότερη πλοήγηση στα μενού και ελέγχου  της πλατφόρμας συνδεσιμότητας με κινητό τηλέφωνο, μέσω της εφαρμογής KTM Connect.

Πως σας φαίνεται στα 11.750¤ μπορεί να χτυπήσει στα ίσια όλους τους ανταγωνιστές του;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Related Articles

Yamaha Ténéré 700 Extreme & Ténéré 700 Explore

cars

Ξάνθη: Ημεδαπός οδηγούσε μοτοσυκλέτα χωρίς πινακίδες, πιωμένος και έκρυβε πιστόλι κρότου

cars

Η Nissan και η Honda θα συνεργαστούν για την επόμενη γενιά ηλεκτρικών

cars

Puig – Αν η Honda δεν φέρει μοτοσυκλέτα που νικά, χάνει τον Marquez

cars

Aprilia RSV4 / Tuono 1100 2024 – Πιο μεγάλα φτερά από ποτέ!

cars

YouTuber σκοτώθηκε με μοτοσυκλέτα προσπαθώντας να πιάσει 300 χλμ./ώρα –Δείτε βίντεο

cars

Πυροβολισμοί στη Μάνδρα – Συναγερμός στην ΕΛΑΣ – PatrisNews

cars

Η μηχανή που κυκλοφορεί σε… 3 κομμάτια

cars

Koutroumanos Moto: Αγωνιστική τεχνογνωσία για το service της μοτοσυκλέ

cars