CARSNEWS
AUTONEWS

Γιώργος Συγγελίδης: Ένας εμβληματικός επιχειρηματίας που έζησε πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας

Όπως έγινε γνωστό χθες, πέθανε στις 19 Μαρτίου στο Λουγκάνο όπου ζούσε τα τελευταία χρόνια, ο Γιώργος Συγγελίδης ένας εμβληματικός Έλληνας επιχειρηματίας που έγινε πιο γνωστός από την αντιπροσώπευση των αυτοκινήτων της Citroen στη χώρα μας. Ο Γιώργος Συγγελίδης γεννήθηκε πριν 93 χρόνια και ξεκίνησε την επιχειρηματική του δράση αναλαμβάνοντας την οικογενειακή κλωστοϋφαντουργία που είχε ξεκινήσει την δραστηριότητά της λίγο μετά την Μικρασιατική καταστροφή (1922).

Μερικά χρόνια αργότερα αντιλαμβανόμενος την δυναμική του χώρου της αγοράς του αυτοκινήτου έρχεται σε επαφή με την Citroen (σε μια εποχή δύσκολη για την Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία) και αναλαμβάνει την αντιπροσώπευση της καινοτόμας μάρκας το 1965. Η εταιρία έγινε πιο γνωστή το 1970 όταν ιδρύθηκε η Aiglon A.E. που έγινε τελικά η ατμομηχανή για την δημιουργία του Ομίλου Συγγελίδη, μιας από τις δυο πιο ισχυρές επιχειρήσεις στον χώρο της Ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου.

Το όραμα του εκλιπόντος για την πορεία της Citroen στην Ελλάδα, έγινε σύντομα πραγματικότητα και η συνέχεια ήταν μια διαδρομή διάσπαρτη από επιτυχίες με αποτέλεσμα σήμερα ο Όμιλος Συγγελίδη να αντιπροσωπεύει στη χώρα μας εκτός της Citroen, την Peugeot, την DS, την Opel και την Mazda, ενώ ήταν αυτός που πρώτος έφερε και διέδωσε τα προϊόντα της Crysler – Jeep.

Ο Γιώργος Συγγελίδης φημιζόταν για την αυστηρότητα και δικαιοσύνη που τον διέκρινε, καθώς και για την προσήλωσή του στο θεσμό της οικογένειας. Παντρεμένος με την Θεοδώρα (πέθανε πριν λίγα χρόνια), έγινε πατέρας τριών παιδιών του Πολυχρόνη, του Γιάννη και της Ρίτσας, με τους δυο πρώτους να διαχειρίζονται εδώ και πολλά χρόνια τις τύχες του οικογενειακού Ομίλου.

Παρά την πολυσχιδή επιχειρηματική του δραστηριότητα κινούταν πάντα πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας και δεν προκάλεσε ποτέ τόσο με την προσωπική όσο και με την επιχειρηματική του ζωή. Προσιτός και προστατευτικός με όλους τους ανθρώπους που δούλευαν μαζί του, είχε πάντα ανοικτή την πόρτα του γραφείου του και πίστευε στις διαρκείς επενδύσεις ακόμα και όταν αυτές είχαν ρίσκο. Χαρακτηριστικό της νοοτροπίας του που πέρασε και στα παιδιά του ήταν το ότι, στην περασμένη δεκαετία της βαθειάς οικονομικής κρίσης που πέρασε η χώρα, ο Όμιλος Συγγελίδη απέφυγε τις απολύσεις και αναπτύχθηκε περεταίρω παρά το ότι η αγορά του αυτοκινήτου περιορίστηκε στο 1/5 του συνήθους όγκου της.

Ο πλήρης ημερών εκλιπών απέφευγε επιμελώς την δημοσιότητα (στο διαδίκτυο δεν βρήκαμε ούτε μια φωτογραφία του) και τα τελευταία πολλά χρόνια ζούσε μόνιμα στο Λουγκάνο, εκεί όπου σε στενό οικογενειακό κύκλο έγινε και η κηδεία του στις 24 Μαρτίου.

TAGS

Related Articles

Αυτοκίνητο του 2021 για την Ελλάδα. Αυτή είναι η τελική δεκάδα

cars

Αγωνιστικά αυτοκίνητα που… πετούν

cars

“Heritage Parts” από την Mopar με αρχή την Lancia Delta HF Integrale!

cars

Sony και Honda αποκαλύπτουν την Afeela!

cars

Goodyear. Σημαντική συνεργασία με την Lexus

cars

Beef Stew with Winter Vegetable Recipe

cars

Jeep. Πηγαίνει για serf στο… Μόναχο!  

cars

Η Mini επιβεβαιώνει τον διάδοχο του convertible για το 2025.

cars

Νέα Skoda Octavia. Διαθέσιμη και με φυσικό αέριο από 24900 Ευρώ

cars