Με τους κατασκευαστές να προσπαθούν να ανακάμψουν από το αδιαμφισβήτητο πλήγμα που επέφερε η πανδημία του COVID-19 και να επανέλθουν σε ένα είδος κανονικότητας, οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στο επίπεδο της ρευστότητας δεν μπορούν να επιλυθούν εύκολα. Η Fiat Chrysler Automobiles για παράδειγμα, φέρεται πως εξασφάλισε ένα δάνειο ύψους 6,3 δισεκατομμυρίων ευρώ από την Intensa Sanpaolo, την μεγαλύτερη εμπορική τράπεζα της Ιταλίας, με την εγγύηση της ιταλικής κυβέρνησης.
Η εταιρία που έχει συμφωνήσει με το PSA Group για μία συγχώνευση που θα δημιουργήσει την 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, έχει ήδη ακυρώσει τις πληρωμές των μερισμάτων που αναλογούν στους μετόχους έπειτα από την κατάρρευση της πώλησης της PartnerRe, μίας εταιρίας υπό τον έλεγχο της οικογένειας Agnelli, έναντι 8,1 δισεκατομμυρίων ευρώ. Ωστόσο, αυτή ακριβώς η συγχώνευση, όπως και το γεγονός ότι η FCA είναι εγγεγραμένη στην Ολλανδία και τα κεντρικά της είναι στο Λονδίο, είναι που προκάλεσαν πληθώρα αντιδράσεων δεδομένης της στήριξης της ιταλικής κυβέρνησης αλλά εν τέλει, το δικαστήριο που είχε την αρμοδιότητα να εγκρίνει το δάνειο το έκανε και η τράπεζα έχει ήδη ανάψει το πράσινο φως και περίμενε την… ετυμηγορία. Προς το παρόν, οι όροι του δανείου δεν έχουν γίνει γνωστοί, όπως δεν γνωρίζουμε τι θα γίνει με την καταβολή μερίσματος ύψους 5,5 δισεκατομμυρίων που αποτελεί ένα βασικό στοιχείο στην υπόθεση της συγχώνευσης με την PSA.
Follow @CarsnewsGr