CARSNEWS
MARKET

Διδάσκει απόδοση σε ντίζελ και V6 το υβριδικό Hyundai Santa Fe

Το Hyundai Santa Fe επέστρεψε στην ελληνική αγορά, έπειτα από πολυετή απουσία. Τα περιβαλλοντικά ήθη και έθιμα της Ε.Ε. επιβάλλουν τη διάθεσή του αποκλειστικά με υβριδικά σύνολα, στερώντας μας τα V6 και ντίζελ μοτέρ που διαθέτει σε άλλες αγορές. Τα χαρακτηριστικά της απόδοσής του, ωστόσο, αρκούν για να μας αποζημιώσουν.

Το Full Hybrid (γιατί υπάρχει και το Plug-In) συνδυάζει τον 1.600άρη T-GDI των 180 ίππων και 265 Nm ροπής, με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 60 ίππων και 264 Nm. Η συνολική απόδοση ανέρχεται στους 230 ίππους και τα 350 Nm, τροφοδοτώντας τους εμπρός ή όλους τους τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,9 δλ. (9,1 δλ. το 4WD) και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 187 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 6,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 146-157 γρ./χλμ. (7,6 λτ./100 χλμ. και 157-172 γρ./χλμ. το 4WD). Πολύ καλές επιδόσεις, ακόμα καλύτερη κατανάλωση και επιβάρυνση τελών κυκλοφορίας (102,2-109,9 ευρώ το δικίνητο, 109,9-146,2 ευρώ το τετρακίνητο).

Θα νόμιζε κανείς ότι χάνουμε που δεν μπορούμε να επιλέξουμε το 3.5 V6 ή το 2.2 ντίζελ, όμως τα χαρακτηριστικά απόδοσης του υβριδικού «καθαρίζουν». Ο ατμοσφαιρικός 3.5 SmartStream μπορεί να αποδίδει 272 ίππους, όμως με 331 Nm υπολείπεται ξεκάθαρα σε ροπή. Η απουσία του ηλεκτροκινητήρα και οι 6 κύλινδροι επιφέρουν τα ανάλογα αποτελέσματα στην κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων, που τοποθετούνται κατά μέσο όρο στα 10,5 λίτρα/100 χλμ. και τα 244 γρ. CO2/χλμ. Αν ερχόταν στην Ελλάδα, δηλαδή, θα έπρεπε να πληρώνει 536,8 ευρώ σε τέλη, χώρια το κόστος της βενζίνης! Μην ξεχνάμε και τους φόρους που θα το συνόδευαν στην τιμολόγηση, καθιστώντας το απλησίαστο.

Πολύ καλύτερα τα καταφέρνει το ντίζελ, αλλά και πάλι υστερεί σε απόλυτα νούμερα ιπποδύναμης. Ο τετρακύλινδρος 2.2 CRDi αποδίδει 202 ίππους και 440 Nm, εμφανίζοντας 5,6 λίτρα/100 χλμ. μέσης κατανάλωσης (6,5 λίτρα/100 χλμ. το τετρακίνητο) και 148 γρ.CO2/χλμ. (155 γρ./χλμ. το τετρακίνητο). Συνεπώς θα πλήρωνε μεν 103,6-108,5 ευρώ, αλλά οι φόροι θα ανέβαζαν την τιμή πολύ πάνω από τις 50.990 ευρώ του βασικού Full Hybrid Premium.

Related Articles

Η απίστευτα χαμηλή κατανάλωση του Hyundai Ioniq 6

cars

Ξεκινά η νέα σεζόν της Formula E

cars

Παγκόσμια πρεμιέρα για το Opel Zafira Life

cars

Toyota GRMN Yaris πουλήθηκε για 130.000 ευρώ!

cars

Ποιος θέλει τον κλασικό «πύραυλο» του John Wick των 1.000 αλόγων;

cars

Νέο Audi Q8 e-tron με έως 600 χλμ. αυτονομία

cars

Δυσαρεστημένος πελάτης μπούκαρε σε ξενοδοχείο!

cars

Ένα εντυπωσιακό αγωνιστικό έρχεται στο Dirt Games

cars

Τι λάθος υπάρχει σε αυτή την αγγελία;

cars