CARSNEWS
NEW MODELS

Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα το νέο Renault Captur 1.5 Blue dCi 115 PS

Το πρωτοείδαμε το 2013, ως μια εναλλακτική, πιο συμβατική αισθητικά και πιο πρακτική «μετουσίωση» του πρωτοποριακού Nissan Juke, το οποίο είχε προηγηθεί. Σε αντίθεση με το ιαπωνικό μοντέλο, το Renault Captur έπρεπε να πείσει για τις μεταφορικές ικανότητές του σε βάθος χρόνου. Αυτό έγινε και οι άνθρωποι της Renault είδαν με καιρό να αυξάνονται οι πωλήσεις του και να εδραιώνεται στην κατηγορία.

Μεγαλύτερο και κομψότερο

Το νέο Captur βασίζεται στην πλατφόρμα «CMF-B» χάρη στην οποία είναι δυνατόν να υπάρξει πληρέστερη γκάμα του μοντέλου αναφορικά με τις διαθέσιμες εκδόσεις του. Πλέον, υπάρχει και το Captur E-Tech, δηλαδή η Plug-in Hybrid εκδοχή του, κάτι αδύνατον να συμβεί με αυτή που χρησιμοποιήθηκε στην πρώτη γενιά του. Επίσης, το νέο μοντέλο διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό του πολλά σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και προειδοποίησης του οδηγού.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να του απονεμηθούν πέντε αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του «EuroNCAP». Αισθητικά, το αμάξωμά του έχει σχεδιαστεί με τρόπο που να θυμίζει αυτό του προηγούμενου μοντέλου ωστόσο είναι πιο ώριμο και περισσότερο πολυτελές από πριν, κάτι που φαίνεται σαφώς στις καλύτερα εξοπλισμένες εκδόσεις του. Αναφορικά με τις διαστάσεις του, το μήκος είναι κατά 10,6 cm μεγαλύτερο από πριν ενώ το μεταξόνιό του έχει αυξηθεί κατά 3,3 cm, συγκριτικά.

Εσωτερικά

Οι μεγαλύτερες διαστάσεις του οχήματος το έχουν κάνει περισσότερο ευρύχωρο για τους επιβάτες του. Τα καθίσματα είναι τοποθετημένα ψηλότερα από πριν, η θέση οδήγησης είναι καλύτερη, ενώ η πρακτικότητα που προσφέρει στους επιβάτες έχει ενισχυθεί με την υιοθέτηση περισσότερων και χρηστικότερων θηκών για μικροαντικείμενα.

Να σημειώσουμε ότι έχει διατηρηθεί το ντουλαπάκι συνοδηγού το οποίο είναι συρόμενο (αντί να ανοίγει απλώς το πορτάκι του, όπως συνήθως). Ο σύγχρονος χαρακτήρας του Captur αντανακλάται και στην ύπαρξη της έγχρωμης οθόνης αφής στην κονσόλα όπως και στην αντίστοιχη στον πίνακα οργάνων, στις πλουσιότερες εξοπλιστικές εκδόσεις του νέου μοντέλου.

Ο χρηστικός χαρακτήρας του νέου Renault Captur ενισχύεται και από το γεγονός ότι το πίσω κάθισμα μετακινείται εμπρός-πίσω και προσαρμόζει τον διαθέσιμο χώρο είτε προς όφελος των επιβατών είτε επ’ ωφελεία του χώρου αποσκευών. Ο τελευταίος είναι σχετικά βαθύς στη διαμόρφωσή του.

Για την οδική συμπεριφορά

Το αυτοκίνητο είναι άνετο όσο κινείται σε σχετικά καλό οδόστρωμα. Η  ανάρτησή του έχει πιο σφιχτή ρύθμιση από ό,τι πριν, ώστε να γίνει πιο ενδιαφέρον για τον οδηγό και να μην υστερεί σε σχέση με τους πολυάριθμους ανταγωνιστές του σε αυτόν τον τομέα.

Όμως, αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην λειτουργεί πάντα με τον ίδιο ικανοποιητικό τρόπο, όταν το αυτοκίνητο κινείται με αυξημένη ταχύτητα ή όταν διέρχεται από επιφάνεια με λακκούβες.

Ως οδηγός, χαίρεσαι το γεγονός ότι το νέο Captur γέρνει λιγότερο στις στροφές, όταν επιλέγεις να κινείσαι ταχύτερα, όμως η πίσω ανάρτηση (σημ.: ημιάκαμπτος άξονας) παρουσιάζει μια τάση μετατόπισης όταν το παρακάνεις.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10)

RENAULT CAPTUR 1.5 Blue dCi 115 PS

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 8

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ7

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 9

ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 8

ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ 7

ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ 8

ΑΣΦΑΛΕΙΑ 9

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ 9

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 9

VALUE FOR MONEY 8

ΣΥΝΟΛΟ82

Συμπερασματικά, το νέο Renault Captur είναι ένα σύγχρονο, καλοκατασκευασμένο, οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου και ιδιαίτερα πρακτικό όχημα. Τα 5,2 l/100 km που μετρήσαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας και η αίσθηση που δίνει στον οδηγό ότι ανήκει σε μεγαλύτερη κατηγορία οχημάτων είναι αποδεικτικά στοιχεία που προσδιορίζουν τη βελτίωση που επιδίωκαν οι Γάλλοι κατά την εξέλιξή του.  

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΟΝΤΕΛΟ RENAULT CAPTUR 1.5 Blue dCi 115 PS 2020   TIMH €20.850   ΤΕΛΗ €108,78

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.461, Turbo, 4 Κύλινδρος, Σε σειρά  ΚΑΥΣΙΜΟ Πετρέλαιο

ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm 85(115)/3.750  ΡΟΠΗ Nm/rpm 260/2.000

ΜΕΤΑΔΟΣΗ Χειροκίνητο, 6 σχέσεων, κίνηση στους εμπρός τροχούς

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε 11,9 sec, τελική 187 km/h

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 5,2 L/100km, 111 g/km

RENAULT CAPTUR 1.5 Blue dCi 115 PS 2020

ΥΠΕΡ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΥΡΥΧΩΡΙΑ, ΡΟΠΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΟΙΝΟΚΟΜΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ, ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΣΤΥΛ

ΚΑΤΑ ΣΦΙΧΤΟΤΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ, TIMH ΕΚΔΟΣΗΣ

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

1,2 εκατομμύρια ευρώ για πέντε BMW M3 του Paul Walker

cars

H ασύλληπτη συλλογή αυτοκινήτων του Lewis Hamilton

cars

Συσσωρευτής 113 kWh για το ηλεκτρικό Lucid Air

cars

Η Mercedes S-Class θα έγραφε ιστορία με έναν 8-λιτρο W18!

cars

Το Toyota Hilux πιο όμορφο και πιο “σκληρό” από ποτέ

cars

Κι όμως, το κατάφερε – Η Stellantis απέφυγε πρόστιμο ύψους 30 εκατ. ευρώ

cars

H Porsche αποκάλυψε το Vision 357 Speedster

cars

Έρευνα: Γιατί δεν πρέπει να οδηγούμε με ανοικτά παράθυρα

cars

To Ford Bronco παρουσιάστηκε επίσημα. Θα έρθει στην Ευρώπη;

cars