CARSNEWS
NEW MODELS

Δοκιμάζουμε το νέο Renault Megane R.S. των 280 ίππων

Είμαι αυτό που φαντάζεσαι και αυτό που δείχνω. Είμαι το Mégane R.S. και αντιπροσωπεύω με αποτελεσματικό τρόπο την πολυδεκαετή τεχνογνωσία από τους αγώνες αυτοκινήτου των δημιουργών μου, των στελεχών της Renault Sport. Ξεχωρίζω από το αμάξωμά μου, το οποίο δείχνει το  σπορ χαρακτήρα μου χωρίς να προκαλώ άσκοπα.

Τα ευρύτερα φτερά μου, κατά έξι εκατοστά εμπρός και κατά 4,5 εκατοστά πίσω, το χαμηλότερο κατά μισό εκατοστό αμάξωμά μου συγκριτικά με το Mégane GT, για παράδειγμα, οι αεραγωγοί πίσω από τα εμπρός φτερά, οι ειδικής σχεδίασης προφυλακτήρες, η διακριτική αεροτομή στο πίσω μέρος, ο διαμορφωμένος αεροδυναμικός διαχύτης και η κεντρικά τοποθετημένη τραπεζοειδής απόληξη της εξάτμισης, οι όμορφοι τροχοί 19 ιντσών (προαιρετικός εξοπλισμός) και τα φρένα της «Brembo», με κάνουν να διακρίνομαι και να έχω τη μοναδική ταυτότητά μου μεταξύ των άξιων ανταγωνιστών μου.

Το καλωσόρισμά μου

Θα σε υποδεχτώ σε ένα ευρύχωρο, αλλά με έντονα σπορ χαρακτήρα εσωτερικό και με έναν απρόσμενο τρόπο. Ο ήχος του βρυχηθμού μου και ο κτύπος της «καρδιάς» μου μόλις ανοίξεις την πόρτα δεν θα σου αφήσουν περιθώρια να αμφιβάλεις για τα το τι είμαι.

Τα τύπου μπάκετ εμπρός καθίσματα και το άνετο πίσω κάθισμα θα δώσει αυτό που θέλεις ως οδηγός ή συνοδηγός αλλά και ως επιβάτης. Η μεγάλη, έγχρωμη οθόνη αφής και το σύστημα ενημερωδιασκέδασης «R-Link 2» θα διευκολύνουν εσένα ως οδηγό, αλλά και θα εξυπηρετήσουν την άνετη μετακίνηση των συνεπιβατών σου. Τέλος, το τιμόνι μου από δέρμα και αλκαντάρα (προαιρετικός εξοπλισμός) και τα αλουμινένια πεντάλ συμπληρώνουν τα στοιχεία μου ως ένα σπορ αυτοκίνητο.

Η τεχνολογία μου

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10)

RENAULT MEGANE R.S. 280PS EDC

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 9

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ9

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 7

ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 9

ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ 9

ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ 8

ΑΣΦΑΛΕΙΑ 9

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ 8

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 9

VALUE FOR MONEY 8

ΣΥΝΟΛΟ85

Για να ανταπεξέρχομαι στις απαιτήσεις σου και να σε βοηθώ να κινείσαι ταχύτερα από τους άλλους, έχω τον καινούργιο 1.8 turbo κινητήρα των 280 PS. Μην αναρωτιέσαι, είναι αυτός που υπάρχει και στην καινούργια Alpine A110 (μόνο που εκεί έχει μικρότερη ιπποδύναμη, 252 PS). Επειδή προέρχομαι από μία εταιρεία που αρέσκεται να πρωτοπορεί, είμαι το πρώτο μοντέλο στην κατηγορία  μου που διαθέτω στον βασικό εξοπλισμό μου το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης «4Control» για να σε διευκολύνει τόσο εντός πόλης όσο και στο ταξίδι και να σε βοηθά να κινείσαι πιο γρήγορα, όποτε το επιθυμήσεις.

Τι σημαίνει αυτό; Ότι σε ταχύτητα μέχρι 60 km/h οι πίσω τροχοί μου στρίβουν σε αντίθετη κατεύθυνση από ό,τι οι εμπρός σε γωνία έως 2,7 μοίρες. Όταν η ταχύτητά μου ξεπεράσει τα 60 km/h, τότε οι πίσω τροχοί μου στρίβουν προς την ίδια κατεύθυνση με τους εμπρός σε γωνία μέχρι μία μοίρα. Κι όταν επιλέξεις το πρόγραμμα «Race» στο σύστημα «Multi Sense», η αλλαγή αυτή γίνεται στα 100 km/h. Εσύ δεν έχεις παρά να συνηθίσεις να περιστρέφεις λιγότερο το τιμόνι κάθε φορά που πρέπει να αλλάξεις κατεύθυνση. Μη μορφάζεις, δεν είναι κάτι δύσκολο. Άλλωστε, φαίνεσαι έξυπνος και θα προσαρμοστείς σύντομα.

H βοήθειά μου προς εσένα

Πίσω από το τιμόνι μου θα γίνεις καλύτερος οδηγός, αρκεί να το θέλεις και να με εμπιστευτείς. Η ρύθμιση της ανάρτησής μου, το σπορ σασί μου, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα που προσομοιάζει τη λειτουργία ενός μπλοκέ διαφορικού, το σύστημα πέδησης και ο κινητήρας μου θα σε συνδράμουν να χαίρεσαι την οδήγηση. Γι’ αυτό σου προσφέρω και σύστημα launch control για να εκκινείς με τον ταχύτερο δυνατό τρόπο. Φυσικά, θα είμαι πάντοτε σε εγρήγορση για να σε προστατέψω όταν το παρακάνεις.

Όμως, ακόμα κι όταν επιλέξεις να βγεις μια χαλαρή βόλτα, θα σε βοηθήσω να είναι όσο πιο ευχάριστη γίνεται. Βεβαίως, η σχετικά σφιχτή ανάρτησή μου δεν θα είναι ό,τι πιο άνετο θα θες σε μια τέτοια περίπτωση, αλλά μπορείς να επιλέξεις την πιο μαλακή ρύθμισή της μέσω του «Multi Sense». Επίσης, μην περιμένεις να είμαι ό,τι πιο οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου ή ήσυχο στο ταξίδι. Αν θες κάτι τέτοιο, πάρε ένα απλό, τυπικό αυτοκίνητο, όχι εμένα και όλα αυτά που μπορώ να σου προσφέρω. Μην ξεχνάς ότι είμαι ένα σπορ όχημα με έντονη προσωπικότητα και μεγάλες δυνατότητες και δύσκολα θα βρεις κάτι όπως εγώ σε αυτή την κατηγορία και σε αυτό το ποσό χρημάτων κτήσης.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΟΝΤΕΛΟ RENAULT MEGANE R.S. 280PS EDC 2020   TIMH €43.480   ΤΕΛΗ €414,05

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.798, Turbo, 4 Κύλινδρος, Σε σειρά  ΚΑΥΣΙΜΟ Αμόλυβδη Βενζίνη

ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm 205 (280)/6.000  ΡΟΠΗ Nm/rpm 390/2.400-4.800

ΜΕΤΑΔΟΣΗ Αυτόματο, 7 σχέσεων, κίνηση στους εμπρός τροχούς

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε 5,8 sec, τελική 250 km/h

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 8,3 L/100km, 169 g/km

RENAULT MEGANE R.S. 280PS EDC 2020

ΥΠΕΡ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΣΠΟΡ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ, ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ.

ΚΑΤΑ ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΥΛΙΣΗΣ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Οι μεγαλύτερες μπαταρίες στον πλανήτη για το μεγαλύτερο φορτηγό του κόσμου

cars

Το συγκινητικό μήνυμα της Williams στον Zanardi

cars

Formula 1: Πως διαμορφώνεται η βαθμολογία του πρωταθλήματος μετά το GP Ιταλίας

cars

Από €3.000-€5.000 bonus για την αγορά υβριδικού ή ηλεκτρικού Ι.Χ.

cars

Ανακοινώθηκε επισήμως το μικρό SUV της Toyota

cars

Jaguar E-Type: Από Barn find σε κατάσταση βιτρίνας!

cars

Πρεμιέρα για την Ηλεκτροκίνηση στις 24 Αυγούστου

cars

Η Sony παρουσιάζει το δικό της ηλεκτρικό αυτοκίνητο (Video)

cars

Μια πρώτη γεύση από το ολοκαίνουργιο Nissan X-Trail

cars