CARSNEWS
NEW MODELS

Δοκιμάζουμε το πολυτελές plug-in υβριδικό DS 7 Crossback E-Tense 4×4 PHEV

Προοίμιο άνοιξης, με έναν μαινόμενο απογευματινό γραίγο να χαρακώνει τη θάλασσα, αναστατώνοντάς την και κάνοντάς τη να θυμώσει, αυτό το κομψό DS 7 Crossback προσπαθεί να ενταχθεί στο τοπίο, ακροβατώντας (μεταξύ εδάφους και κενού) και συνεισφέροντας την τεχνολογική καινοτομία του στη γενικότερη εντέλεια του περιβάλλοντος. Ένα περιβάλλον το οποίο ορίστηκε να προστατεύει, όσο το δυνατόν. Γιατί αυτό το όχημα δεν είναι άλλο από το DS 7 Crossback E-Tense 4×4 Plug-in Hybrid.

Είναι αυτό που επεκτείνει την αναγνώριση την οποία έχει αποκτήσει πλέον η (προς ώρας) νεοσύστατη αυτοκινητοβιομηχανία ανά τον κόσμο, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την τεχνολογική καινοτομία που επιδιώκουν να προσδίδουν στα μοντέλα της τα στελέχη της. Είναι αυτό που αναλαμβάνει τον ρόλο να κάνει κυρίως τους Γερμανούς ανταγωνιστές του να δείχνουν ότι βρίσκονται ένα βήμα πίσω, ότι έχουν κάτι ακόμα να μάθουν και να προσπαθήσουν να το εφαρμόσουν.

Τι είναι αυτό;

Το έχει δηλώσει παλαιότερα ο κ. Arnaud Ribault σε συνέντευξή του στο ελληνικό Car and Driver. Ο τότε Πρώτος Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της DS Automobiles (και νυν Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της εταιρείας στη Λατινική Αμερική) ερωτώμενος σχετικά είχε προσδιορίσει σαφώς τον χαρακτήρα των μοντέλων της λέγοντας: «Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι αυτή η κατηγορία κυριαρχείται από τους Γερμανούς, είναι αυτοί που δημιούργησαν τον πυρήνα των πολυτελών οχημάτων. 

Γι’ αυτό, εμείς ερχόμαστε με μια νέα προσέγγιση (σημ.: στην κατηγορία). Θέλουμε να φέρουμε νέα δεδομένα στην αγορά των πολυτελών αυτοκινήτων. Υπάρχει έδαφος για κάτι καινούργιο. Η τεχνογνωσία της γαλλικής πολυτέλειας έχει να κάνει με τη χρήση υλικών υψηλής ποιότητας, με την εκλεπτυσμένη κατασκευή, με την προσοχή στη λεπτομέρεια. Επίσης, έχει να κάνει και με τη δημιουργικότητα. Αυτός είναι ο γαλλικός τρόπος που γίνονται τα πράγματα».

Το υβριδικό σύστημα 

Με τεχνολογία και τεχνογνωσία από το θεσμό της Formula E, στον οποίο έχει κερδίσει διακρίσεις και έναν Παγκόσμιο Τίτλο Οδηγών και Κατασκευαστών, η DS Automobiles έχει πολλά να πει για το υβριδικής διάταξης σύστημα «E-Tense», όπως το ονομάζει. Αποτελείται από τον υπερτροφοδοτούμενο 1.6 «PureTech» μέγιστης ισχύος 200 PS και δύο ηλεκτροκινητήρες. Αυτός που βρίσκεται στον εμπρός άξονα έχει μέγιστη ισχύ 110 PS και αυτός στον πίσω 113 PS. Οι μπαταρίες ενεργειακής χωρητικότητας 13,2 kWh βρίσκονται τοποθετημένες στο πάτωμα της πλατφόρμας «EMP2» (η οποία χρησιμοποιείται και σε αυτή την έκδοση του DS 7 Crossback) και ζυγίζουν 130 kg.

Η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του υβριδικού συστήματος φτάνει στους 300 PS και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή στα 450 Nm (στην επιλογή «Sport»του συστήματος «Drive Mode»). Σύμφωνα με την εταιρεία, όταν οι μπαταρίες είναι πλήρως φορτισμένες, δίνουν στο αυτοκίνητο τη δυνατότητα να κινηθεί ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο για μια (θεωρητική) απόσταση έως 58 km (βάσει πρωτοκόλλου WLTP). Σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η DS Automobiles, η πλήρης φόρτισή τους επιτυγχάνεται σε οκτώ ώρες με παροχή οικιακού ρεύματος, σε πεντέμισι ώρες με παροχή 3,2 kW και σε μία ώρα και σαράντα πέντε λεπτά με παροχή 7,4 kW.

Πέντε προγράμματα λειτουργίας

Ο πίσω ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει να κινήσει το όχημα όποτε υπάρχει επάρκεια ενέργειας στις μπαταρίες και ο οδηγός δεν εφαρμόζει πολύ φορτίο στο δεξί πεντάλ. Ουσιαστικά, δηλαδή, το DS 7 Crossback E-Tense 4×4 Plug-in Hybrid δύναται να εκκινεί ως πισωκίνητο αλλά και να συνεχίζει ως τέτοιο, ακόμα και όταν η ταχύτητα κίνησής του είναι αυξημένη αλλά το εφαρμοζόμενο φορτίο μικρό. Να σημειώσουμε πως όταν το αυτοκίνητο κινείται ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, η τελική ταχύτητά του περιορίζεται στα 135 km/h για να μην αποφορτιστούν ταχύτερα από το προβλεπόμενο οι μπαταρίες του.

Το DS 7 Crossback E-Tense 4×4 Plug-in Hybrid διαθέτει το σύστημα «Drive Mode» μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να επιλέγει κάποιο από τα πέντε διαθέσιμα προγράμματα λειτουργίας του: «Electric», «Comfort», «Hybrid», «Sport» και «4×4». Σωστά διαβάσατε, αυτό το DS 7 Crossback δύναται να κινηθεί και εκτός δρόμου, με τον πίσω ηλεκτροκινητήρα να αναλαμβάνει τον ρόλο τού εκεί… διαφορικού. Άλλωστε, η σχετική ένδειξη στην πόρτα του χώρου αποσκευών αυτό ακριβώς δείχνει.

Ησυχία και πολυτέλεια

Αυτές είναι οι δύο κύριες εντυπώσεις όταν το οδηγείς ή μεταφέρεσαι εντός του. Το DS 7 Crossback E-Tense 4×4 είναι ένα SUV με πολυτελή χαρακτήρα και αυτό φαίνεται αμέσως. Η ιδιαίτερη σχεδίασή του, εκτός και εντός, και η προσοχή στη λεπτομέρεια το ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές του. Βεβαίως, ήταν απαραίτητο να το πράξουν στην DS Automobiles, εάν ήθελαν να διακριθούν μεταξύ ανταγωνιστικών μοντέλων που έχουν καθιερωθεί στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού και σε μια κατηγορία όπου τα χρήματα είναι αρκετά, τόσο ως κόστος αγοράς (για τους υποψήφιους πελάτες) όσο και ως κέρδος (για τις εταιρείες).

Η καλή δουλειά που έχει γίνει στον τομέα της ηχομόνωσης είναι εμφανής από τα πρώτα μέτρα που θα διανύσεις με το DS 7 Crossback E-Tense 4×4. Το επίπεδο θορύβου είναι χαμηλό, ακόμα και όταν αυξάνεται η ταχύτητα στο ταξίδι. Σημαντικό ρόλο στην άνεση διαδραματίζει και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση του αυτοκινήτου («Active Scan Suspension», όπως την ονομάζει η εταιρεία), η οποία σκανάρει μέσω αισθητήρων το δρόμο και φροντίζει ώστε ρυθμίζει ανάλογα τα αμορτισέρ κι έτσι να απορροφά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις υπάρχουσες κακοτεχνίες σε αυτόν.

Η καλύτερη συμπεριφορά της, για τον χαρακτήρα του οχήματος, είναι στην επιλογή «Comfort», σε όποια άλλη επιλογή γίνεται πιο σκληρή σε αίσθηση, κάτι που δεν το προτιμάς ως επιβάτης.Η DS Automobiles έχει επιλέξει έναν ιδιότυπο δρόμο για να διακριθεί. Η τεχνολογία διαδραματίζει σημαντικό ρόλο και συνδυάζεται με υψηλής ποιότητας υλικά εντός και με γαλλική φινέτσα και στυλ όπως άλλωστε μαρτυρά η εν γένει πρωτότυπη σχεδίαση και η επιλογή υλικών. Το DS 7 Crossback E-Tense 4×4 Plug-in Hybrid αποτελεί την κορωνίδα της προσπάθειάς της να καθιερωθεί παγκοσμίως και έχει όλα τα στοιχεία να συμβάλλει σε αυτό. Πραγματικά, αποτελεί ένα τεχνολογικό επιστέγασμα το οποίο είχαν ανάγκη οι Γάλλοι για να επανέλθουν πειστικά σε ό,τι αφορά στη διαχρονική ικανότητά τους να καινοτομούν στην αυτοκινητοβιομηχανία.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10)

DS DS7 Crossback E-TENSE 4×4 PHEV

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 8

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ8

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 9

ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 8

ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ 8

ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ 8

ΑΣΦΑΛΕΙΑ 8

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ 8

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 8

VALUE FOR MONEY 7

ΣΥΝΟΛΟ80

Και η σπορτίβ πλευρά του; Η «Sport» επιλογή αλλάζει τα δεδομένα προς το ταχύτερο, σε ό,τι αφορά στην επιτάχυνση του οχήματος, στην αμεσότητα λειτουργίας του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων και στη ρύθμιση της ανάρτησης. Το DS 7 Crossback E-Tense 4×4 μεταβάλλεται σε ένα γρήγορο όχημα αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το βάρος του πλησιάζει τους δύο τόνους με οδηγό και υγρά.

Η DS Automobiles έχει επιλέξει έναν ιδιότυπο δρόμο για να διακριθεί. Η τεχνολογία διαδραματίζει σημαντικό ρόλο και συνδυάζεται με υψηλής ποιότητας υλικά εντός και με γαλλική φινέτσα και στυλ όπως άλλωστε μαρτυρά η εν γένει πρωτότυπη σχεδίαση και η επιλογή υλικών. Το DS 7 Crossback E-Tense 4×4 Plug-in Hybrid αποτελεί την κορωνίδα της προσπάθειάς της να καθιερωθεί παγκοσμίως και έχει όλα τα στοιχεία να συμβάλλει σε αυτό. Πραγματικά, αποτελεί ένα τεχνολογικό επιστέγασμα το οποίο είχαν ανάγκη οι Γάλλοι για να επανέλθουν πειστικά σε ό,τι αφορά στη διαχρονική ικανότητά τους να καινοτομούν στην αυτοκινητοβιομηχανία.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΟΝΤΕΛΟ DS DS7 Crossback E-TENSE 4×4 PHEV 2020   TIMH €53.890   ΤΕΛΗ €0

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.498, Yβριδικό Σύστημα  ΚΑΥΣΙΜΟ Υβριδικό

ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm 220 (300)/6.000   ΡΟΠΗ Nm/rpm 450/3.000

ΜΕΤΑΔΟΣΗ Αυτόματο, 8 σχέσεων, αυτόματη τετρακίνηση

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε 5,9 sec, τελική 224 km/h

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 1,3 L/100km, 30 g/km

DS DS7 Crossback E-TENSE 4×4 PHEV 2020

ΥΠΕΡ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΗΣΥΧΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΤΙΜΗ, ΟΨΗ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ στο ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Πενήντα ασημένια βέλη ετοιμάζει η Rolls-Royce

cars

Συνεργασία Honda – GM για ηλεκτρικά οχήματα

cars

Το Car and Driver Σεπτεμβρίου κυκλοφορεί αυτό το Σάββατο ΔΩΡΕΑΝ με τα Παραπολιτικά

cars

Είναι πολλά τα λεφτά: Πόσα λέτε ότι βγάζουν οι εταιρίες ανά δευτερόλεπτο;

cars

Έξι απλοί τρόποι για να κάνετε πιο «έξυπνο» και ασφαλές το αυτοκίνητό σας

cars

Citroen: Επιστροφή στα μεγάλα σαλόνια

cars

Ρεκόρ δεκαετίας για την Peugeot στην Ελλάδα

cars

Τα λαμπιόνια της οργής

cars

Skoda: Νέες, after sales υπηρεσίες

cars