CARSNEWS
NEW MODELS

Δοκιμάζουμε το υβριδικό Hyundai Tucson 48V Hybrid

Στην πόλη το υβριδικό σύστημα του Tucson 48V Hybrid συνεισφέρει στη χαμηλή κατανάλωση, καθώς εάν είσαι προσεκτικός μπορείς να κινηθείς με μια μέση 5-5,5 l/100km.

Άνετο ευχάριστο και ασφαλές το SUV της Hundai ένα από τα καλύτερα SUV της κατηγορίας, με κορυφαίες τεχνολογίες και αμάξωμα που αρέσει. Ας τα δούμε όμως ένα προς ένα…

Η πορεία της Hyundai, αυτού του Ασιατικού γίγαντα στην αυτοκίνηση είναι αξιοζήλευτη, καθώς με μεθοδικότητα και προσήλωση στους στόχους της κατάφερε να αποτινάξει από πάνω της τον μανδύα του «φτηνού πλην τίμιου κατασκευαστή» και να καταξιωθεί στην ευρωπαϊκή αγορά απέναντι στο γερμανικό κατεστημένο.

Εξάλλου, «ευρωπαϊκά» είναι τα αυτοκίνητα που λανσάρει στη Γηραιά Ήπειρο, καθώς μετά το κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στην Φρανκφούρτη, ήρθαν και οι γραμμές παραγωγής προκειμένου τα αυτοκίνητα που παράγονται να είναι πιο κοντά στα ευρωπαϊκά πρότυπα. Νέες τεχνολογίες, υψηλά κατασκευαστικά στάνταρς, ανάπτυξη γκάμας. Και το νέο Tucson, δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση.  Το αντιλαμβάνεσαι μονομιάς.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10)

HYUNDAI TUCSON 48V Hybrid

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 8

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ8

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 9

ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 8

ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ 8

ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ 8

ΑΣΦΑΛΕΙΑ 9

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ 8

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 8

VALUE FOR MONEY 9

ΣΥΝΟΛΟ83

Αν βρεθείς πίσω από το τιμόνι του και κλείσεις τα μάτια θα σου δημιουργηθεί η αίσθηση ότι έχεις να κάνεις με ένα καλοκατασκευασμένο (να μην πούμε premium) αυτοκίνητο. Μόνο εκείνη η ιδιαίτερη μυρωδιά από το κορεάτικο… βερνίκι θα σου θυμίσει την καταγωγή του. Πόσο μάλλον, εάν κάνεις τα πρώτα μέτρα πίσω από το τιμόνι του. Ό,τι ξέρατε για τις προηγούμενες γενιές, πολύ απλά ξεχάστε το… Το Tucson είναι ένα αρχοντικό αυτοκίνητο, σχεδιασμένο και κατασκευασμένο ώστε να καλύπτει τα πιο υψηλά στάνταρ του σύγχρονου οδηγού.

Ψηλά ο πήχης

Ναι η Hyundai έχει βάλει πολύ ψηλά τον πήχη σε όλη τη γκάμα της καταφέρνοντας να πουλά αυτοκίνητα που η τιμή τους ξεπερνά ακόμη και τα €30.000. Και το υβριδικό Tucson είναι ένα από αυτά. Το λες «ανταγωνιστικό» εάν συγκρίνεις τις τεχνολογίες και τον εξοπλισμό που κουβαλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αλλά θα το αδικούσαμε εάν στα «προσόντα» του περιοριζόμασταν μόνο στο value for money. Υπάρχει και περιεχόμενο…

Ποιοτικά υλικά, υψηλής ποιότητας φινίρισμα, εργονομία και σχεδίαση (περιμένοντας βεβαίως το ελληνικό μενού του infotainment), αλλά και κάτι χρωματικοί συνδυασμοί πολύ απλά δεν βρίσκεις στον γερμανικό ανταγωνισμό.

Ποιοτικά υλικά, υψηλής ποιότητας φινίρισμα, εργονομία και σχεδίαση (περιμένοντας βεβαίως το ελληνικό μενού του infotainment), αλλά και κάτι χρωματικοί συνδυασμοί πολύ απλά δεν βρίσκεις στον γερμανικό ανταγωνισμό.

Κάτω από το καλοσχεδιασμένο αμάξωμά του (cd 0,33) κρύβονται κορυφαίες τεχνολογίες, με σημείο αναφοράς το υβριδικό σύστημα τάσης 48V που συνδυάζει έναν συμβατικό πετρελαιοκινητήρα (σπάνια έρχεται diesel και υβριδική τεχνολογία μαζί) και μια μπαταρία Li-ion χωρητικότητας 0,44 kwh. Το σύστημα συνεισφέρει εκτός από το προφανές (οικονομία στην κατανάλωση) και στη γενικότερη πολιτισμένη λειτουργία του Tucson, όπως ακριβώς αρμόζει σε ένα αυτοκίνητο που αξιώνει να λέγεται πολυτελές.

Ο Euro 6 4κύλινδρος αλουμινένιος ντίζελ έχει χωρητικότητα 1.598 cc και αποδίδει 136 ίππους και 320 Nm μόλις στις 2.000 rpm (σχέση συμπίεσης 15,9:1) εξασφαλίζοντας στο κορεατικό SUV άφθονη ροπή από χαμηλά. Ο ηλεκτροκινητήρας που συνδυάζεται παίρνει ρεύμα από την 48V μπαταρία προσομοιώνοντας ισχύ 16 ίππων (12 kW) και ροπή 55 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς από ένα αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, ρυθμισμένο ώστε προτεραιότητα να δίνεται στην οικονομία. Εξάλλου, τον… πρώτο λόγο στις εκκινήσεις και της χαμηλές ταχύτητες έχει ο ηλεκτροκινητήρας, που φορτίζει την μπαταρία του από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.

Οι επιδόσεις που προσφέρει το Tuscon κινούνται στο μέσο όρο της κατηγορίας, μιας και για τη διαδικασία της επιτάχυνσης χρειάζεται 11,8 sec, με την τελική του να ολοκληρώνεται στα 180 km/h. Καθόλου άσχημα για ένα αυτοκίνητο με οικολογικό χαρακτήρα, με μήκος αμαξώματος 4,5 m και βάρος 1.683 κιλών. Αυτό που θα σε κερδίσει στο νέο Tucson είναι ο αρχοντικός τρόπος που ταξιδεύει. Σε προδιαθέτει το επιβλητικό σε όγκο και σχεδίαση αμάξωμά του, το νιώθεις όταν βρεθείς στο άνετο και φιλόξενο εσωτερικό του (μεταξόνιο 2,67 m, χώρος αποσκευών 488-1.478 lt), από το οποίο θα εντυπωσιαστείς με την κατασκευαστική του αρτιότητα. Ποιοτικά υλικά, υψηλής ποιότητας φινίρισμα, εργονομία και σχεδίαση (περιμένοντας βεβαίως το ελληνικό μενού του infotainment), αλλά και κάτι χρωματικοί συνδυασμοί πολύ απλά δεν βρίσκεις στον γερμανικό ανταγωνισμό. Κοιτάξτε το αυτοκίνητο της δοκιμής… Κούκλα!

Οδηγώντας το υβριδικό Hyundai Tucson 48V Hybrid

Θα ξεδιπλώσει τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του σε ένα αυτοκινητόδρομο το Tuscon, έχοντας τη δυνατότητα να προσφέρει με άνεση ό,τι θα ζητήσει μια οικογένεια σε ένα πολύωρο ταξίδι. Θα κατέβουν ατσαλάκωτοι. Ακόμη και σε ένα επαρχιακό δρόμο, δεν θα κουράσει, τη στιγμή που οι καλοσεταρισμένες αναρτήσεις τους (πολλαπλοί πίσω) δεν επιτρέπουν έντονες κλίσεις παρά τη μαλακή ρύθμιση. Λόγω της απόστασης των 17,2 cm από το έδαφος θα πατήσει και έναν αυτοκινητόδρομο (γωνίες προσέγγισης/διαφυγής/ράμπας: 17,9/24,5/19,5 μοίρες), ωστόσο χρειάζεται προσοχή με τις 19άρες ζάντες και τα χαμηλοπρόφιλα λάστιχα (245/45-R19). Γιατί να αγοράσεις το υβριδικό Tucson; Επειδή είναι μια ανταγωνιστική πρόταση αγοράς. Με αυτόν το εξοπλισμό, υβριδικό με πετρελαιοκινητήρα και αυτόματο κιβώτιο και τιμή εκκίνησης τα €28.890 μαζί με την αξιοπιστία και τις εγγυήσεις της Hyundai, ακόμη και στα €30.290 της εξοπλιστικής έκδοσης premium δύσκολα θα βρεις. Γιατί όχι; Ενδεχομένως για τη μεταπωλητή του αξία…

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΟΝΤΕΛΟ HYUNDAI TUCSON 48V Hybrid 2020   TIMH €28.890   ΤΕΛΗ €152,4

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.598, Turbo, Yβριδικό Σύστημα, 4 Κύλινδρος, Σε σειρά  ΚΑΥΣΙΜΟ Πετρέλαιο

ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm 100(136)/4.000  ΡΟΠΗ Nm/rpm 320/2.000-2.250

ΜΕΤΑΔΟΣΗ Αυτόματο, 7 σχέσεων

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε 11,8 sec, τελική 180 km/h

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 4,9 L/100km, 127 g/km

HYUNDAI TUCSON 48V Hybrid 2020

ΥΠΕΡ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ, ΣΤΙΒΑΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.

ΚΑΤΑ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΣΤΟ KICK-DOWN

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Volkswagen ID.3: Οι 10 λόγοι για να σκεφτείς σοβαρά το ηλεκτρικό

cars

To Ηummer επιστρέφει με 1.000 άλογα και… ηλεκτρικό!

cars

Ο τρικύλινδρος κινητήρας της Ferrari

cars

Κλασικά Land Rover με μηδενική εκπομπή ρύπων!

cars

Κοντά στην ανανέωση το Dacia Duster;

cars

Mercedes-Benz S-Class 2021: Η πλήρης αποκάλυψη του εσωτερικού της γερμανικής ναυαρχίδας

cars

Οι ομάδες της F1 ζητούν να αναβληθούν οι αλλαγές για το 2021

cars

To νέο Opel Mokka X κάνει τη σχεδιαστική έκπληξη

cars

Θερμαινόμενοι υαλοκαθαριστήρες από την Lincoln

cars