Έφτασε η ώρα για το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της BMW και δεν προκαλεί καμία εντύπωση το γεγονός ότι γι’ αυτό, χρησιμοποιήθηκε ως βάση η 3η γενιά της X3. Δεν προκαλεί εντύπωση αφενός γιατί έχουμε δει το μοντέλο σε προηγούμενες διαρροές και αφετέρου επειδή το λανσάρισμα ενός ηλεκτρικού μοντέλου στην δημοφιλή κατηγορία των SUVs έχει νόημα. Η iX3 είναι σημαντική και για έναν ακόμα λόγο όμως, αφού είναι η πρώτη BMW που θα κατασκευάζεται στην Κίνα και θα εξάγεται από εκεί στις βασικές αγορές!
Είναι επίσης η πρώτη BMW που εξοπλίζεται με το σύστημα eDrive 5ης γενιάς που συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 282 ίππων και 400 Nm ροπής με μία μπαταρία 80 kWh που σύμφωνα με την γερμανική μάρκα, προσφέρει αυτονομία της τάξης των 460 χιλιομέτρων με μία φόρτιση. Παρότι μιλάμε για SUV και θα περίμενε κανείς ότι η ισχύς μεταδίδεται και στους 4 τροχούς, η iX3 είναι πισωκίνητη προσφέροντας μία “κλασική εμπειρία οδήγησης BMW” και τα 100 km/h από στάση έρχονται σε 6,8 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 180 km/h. Αξίζει να αναφέρουμε δε, ότι η νέα BMW iX3 είναι συμβατή με έως και 150 kW ταχείας φόρτισης που σημαίνει ότι “γεμίζει” τις μπαταρίες της στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας τους σε μόλις 34 λεπτά. Αν δεν υπάρχει τόσος χρόνος, 10 λεπτά σε έναν ταχυφορτιστή χαρίζουν 100 χιλιόμετρα εμβέλειας.
Όσον αφορά στην εμφάνιση, η iX3 δεν προσφέρει κάτι ριζοσπαστικά διαφορετικό από αυτό που θα περίμενε κάποιος. Παρέμεινε πιστή στο concept που είδαμε πριν από 2 χρόνια και διαφοροποιείται από την standard X3 χάρη στην “κλειστή” γρίλια, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τις μπλε λεπτομέρειες που υποδηλώνουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Οι αεροδυναμικά βελτιστοποιημένες ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών δε, συνεισφέρουν στην μείωση του συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,29 ενώ στο εσωτερικό, η μεγαλύτερη διαφορά εντοπίζεται στις νέες οθόνες που αφορούν στο ηλεκτρικό powertrain της iX3. Οι πωλήσεις του πρώτου ηλεκτρικού SUV της BMW αναμένεται να ξεκινήσουν στην Ευρώπη εντός του 2021.
Follow @CarsnewsGr