Η Maserati δεν βρίσκεται εκεί που σχεδίαζε να είναι πριν από μερικά χρόνια αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει πλάνο για την ανάκαμψη της. Η εμβληματική ιταλική εταιρία θέλει και μπορεί να αντιστρέψει την κατάσταση αλλά για να το κάνει αυτό, θα πρέπει να επενδύσει και να παρουσιάσει ελκυστικά μοντέλα και ολοκληρωμένα πακέτα εστιάζοντας στην τεχνολογία και το συναίσθημα. Έτσι θα επιστρέψει εκεί που της αρμόζει.
Το πρώτο κομμάτι, αυτό της επένδυσης έχει ήδη καλυφθεί καθώς η Maserati περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα των €5 δισεκατομμυρίων ευρώ της “μαμάς” Fiat Chrysler Automobiles. Για την ιστορική φίρμα, αυτό σημαίνει εκτενής αναβάθμιση των εγκαταστάσεων της αλλά πάντοτε και εξολοκλήρου στην Ιταλία αφού είναι σημαντικό για την ίδια και για τους πελάτες της. Από εκεί και πέρα, θα αρχίσουν να έρχονται τα νέα μοντέλα.
Το πρώτο, θα είναι μία σημαντικά ανανεωμένη Ghibli, κάποια στιγμή εντός του 2020. Σε αυτήν θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του και το πρώτο υβριδικό κινητήριο σύνολο της Maserati που αν αληθεύουν οι πληροφορίες, θα είναι ένας plug-in υβριδικός βενζινοκινητήρας με ουσιαστική ηλεκτρική αυτονομία και χαμηλές εκπομπές CO2. Η Ghibli θα εφοδιαστεί επίσης και με σύστημα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2, με την εταιρία να σκοπεύει να αναβαθμίσει τις δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης στο Επίπεδο 3 μέσα στα επόμενα χρόνια.
Η επόμενη Maserati θα είναι η πρώτη πραγματικά καινούρια των τελευταίων 5 ετών. Ένα sports car που σύμφωνα με τις πληροφορίες θα ονομαστεί Alfieri και θα είναι διαθέσιμο τόσο με “συμβατικούς” κινητήρες, όσο και με ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο.
Το 2021 δε, αναμένεται να λανσαριστεί ένα νέο SUV για να τοποθετηθεί κάτω από την Levante καθώς και η ανοιχτή έκδοση της Alfieri. Για το πρώτο ειδικότερα, απαιτείται μία επένδυση της τάξης των €800 εκατομμυρίων η οποία έχει δρομολογηθεί και οι εργασίες στην γραμμή παραγωγής θα ολοκληρωθούν την ερχόμενη άνοιξη. Λίγο μετά, θα δούμε και τις νέες GranTurismo και GranCabrio που θα επιστρέψουν δριμύτερες καθώς η εταιρία μπαίνει ολοκληρωτικά στην εποχή του εξηλεκτρισμού. Αυτό μάλλον σημαίνει ότι θα διαθέτουν κάποια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση δίπλα στις “συμβατικές”, αλλά σίγουρα σημαίνει πως απαιτείται περαιτέρω επένδυση στην γραμμή παραγωγής – €800 εκατομμύρια επιπλέον. Τέλος, γύρω στο 2023 θα παρουσιαστούν και οι νέες Levante και Quattroporte που δεν αναφέρονται στο πιο πρόσφατο δελτίο τύπου αλλά αποτελούν μέρος του μεσοπρόθεσμου πλάνου της Maserati όπως αυτό διέρρευσε πριν από λίγο καιρό.