Όταν η Porsche παρουσίασε την Taycan και ο κόσμος έμαθε ότι η κορυφαία εκδοχή της ονομάζεται “Turbo S” υπήρξε μία… αναστάτωση παρά τις δηλώσεις της γερμανικής φίρμας ότι ο χαρακτηρισμός “Turbo S” δεν συνδέεται αποκλειστικά με την ύπαρξη turbo αλλά χρησιμοποιείται για να κάνει ξεκάθαρη την θέση της συγκεκριμένης έκδοσης στην γκάμα της Porsche. Έφτασε η ώρα όμως για την… αυθεντική Turbo S, την 911 Turbo S, να υπερασπιστεί την τιμή της απέναντι στον ηλεκτρικό σφετεριστή. Θα μπορέσει όμως; Ο twin-turbo, επίπεδος, εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας με χωρητικότητα 3,8 λίτρων αποδίδει 650 ίππους και 800 Nm ροπής τα οποία περνούν στον δρόμο και από τους 4 τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Η Taycan Turbo S από την άλλη, είναι ακόμα ισχυρότερη με 761 ίππους και 1.050 Nm ροπής αλλά είναι και βαρύτερη καθώς οι μπαταρίες αυξάνουν δραματικά το βάρος, με την ζυγαριά να σταματά στα 2.300 κιλά. Η βενζινοκίνητη Turbo S είναι… πούπουλο μπροστά της με 1.650 κιλά! Με αυτά τα δεδομένα, μπορεί η 911 Turbo S να αποδείξει την ανωτερότητα της απέναντι στην high-tech Taycan Turbo S; Η απάντηση στο video που ακολουθεί.
Follow @CarsnewsGr