CARSNEWS
NEW MODELS

Ηλεκτροκίνηση με κόστος €0,33 ανά kWh για την Porsche Taycan

Η ηλεκτροκίνηση στα αυτοκίνητα ξεκίνησε ως μία λύση που θεωρητικά δεν θα είχε κανένα κόστος για τον ιδιοκτήτη τους, όμως όπως εξελίσσονται τα πράγματα, η πράξη φαίνεται να είναι εντελώς διαφορετική.

Ήδη έχουμε μιλήσει για το δίκτυο Ionity και την απόφασή του να χρεώνει τις φορτίσεις των αυτοκινήτων. Το ενδιαφέρον είναι ότι πίσω από αυτό το δίκτυο βρίσκονται οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης (BMW, Daimler, Ford και VW) οπότε είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι μας δίνει την εικόνα του μέλλοντος. Με άλλα λόγια ότι η φόρτιση ενός αυτοκινήτου σε ταχυφορτιστές σε δημόσιο χώρο θα έχει κόστος.

Και μάλιστα υψηλό κόστος, καθώς η  μέχρι τώρα χρέωση για κάθε φόρτιση των 8 ευρώ, μετατρέπεται από την 1η Φεβρουαρίου σε χρέωση 0,79 ευρώ ανά kWh. Κάτι που φέρνει το κόστος φόρτισης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου με σχετικά μεγάλη μπαταρία τα επίπεδα ενός αντίστοιχου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Από εκεί και πέρα, η κάθε εταιρία προσπαθεί να κάνει τα δικά της deal με την Ionity ώστε να  υπάρχει κάποιο μικρότερο κόστος για την φόρτιση. Ήδη για το Audi e-Tron υπάρχει μία στάνταρ συνδρομή η οποία αλλάζει ανάλογα με το πλάνο φόρτισης ενώ σ’ αυτό προστίθεται και μία έξτρα χρέωση για τον τύπο του φορτιστή που επιλέγεται.

Σε μία τέτοια συμφωνία μπήκε και η Porsche για την Taycan η οποία κατάφερε να συμφωνήσει με την Ionity ότι θα χρεώνει 0,33 ευρώ για κάθε kWh, ενώ θα υπάρχουν και κάποιες έξτρα χρεώσεις για υπογραφή συμβολαίου με τον πάροχο οι οποίες ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί. Όσοι πάντως από τους ιδιοκτήτες ζουν στην Γερμανία και χρησιμοποιούν το Charging Service app της εταιρίας, θα μπορούν να πληρώνουν το προαναφερθέν ποσό για ένα διάστημα 3 ετών. Μόλις λήξει αυτό το διάστημα, θα μπορούν να ανανεώνουν το συμβόλαιο με την ίδια τιμή, καταβάλλοντας ετησίως 179 ευρώ.

Όπως και να έχει, όλα τα παραπάνω, αλλά και αυτά που έρχονται σιγά-σιγά στην επιφάνεια δείχνουν ξεκάθαρα ότι η θεωρία ότι η ηλεκτροκίνηση είναι φθηνή δεν έχει τόση βάση. Το ηλεκτρικό ρεύμα κοστίζει και είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι όταν ο στόλος των αυτοκινήτων στην Ευρώπη μεγαλώσει σημαντικά, θα είναι σχεδόν αυτονόητο ότι η χρήση μεγάλων ταχυφορτιστών σε δημόσιους χώρους θα έχει ένα πολύ σημαντικό κόστος για την χρήστη.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Euro NCAP «Vision 2030»: Τα νέα δεδομένα για το πρωτόκολλο ασφαλείας των crash test

cars

Ένα -νέο- FIAT Panda φέρνει την Άνοιξη

cars

Ο Nico Rosberg θα αγοράσει ένα Rimac C_Two των 2 εκατ. ευρώ (Video)

cars

Η Skoda σκιτσάρει το ηλεκτροκίνητο Enyaq iV

cars

Η Dorna βοηθά οικονομικά τις ομάδες του MotoGP

cars

Από την κόλαση στον παράδεισο με τη σύγχρονη Alfa Romeo GTV GTA

cars

Η Hennessey εξορκίζει και ανασταίνει τη Camaro! (video)

cars

Ηλεκτροκίνητη BMW iX3: Με 286 ίππους και αυτονομία 440 χιλιομέτρων

cars

Η Tesla παραδίδει το πρώτο Model 3 στην Κίνα

cars