CARSNEWS
AUTONEWS

Η ηλεκτρική Macan θα είναι μία αυθεντική Porsche!

Το πρόγραμμα εξηλεκτρισμού της Porsche αρχίζει να αποκτά momentum ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι που τέθηκαν πριν από λίγο καιρό. H γερμανική εταιρία θέλει μέχρι το 2025 περισσότερα από τα μισά αυτοκίνητα που πουλά να είναι εξηλεκτρισμένα και μέχρι το 2030, περισσότερο από το 80% των πωλήσεων της να αφορά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η PPE αρχιτεκτονική που εξελίσσει σε συνεργασία με την Audi είναι ένα από τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσει για την επίτευξη αυτών των στόχων και η αμιγώς ηλεκτρική νέα Macan θα είναι το πρώτο μοντέλο της Porsche που θα βασίζεται στην εν λόγω πλατφόρμα!

Η PPE είναι μία αρχιτεκτονική που προσφέρει εξαιρετική ευελιξία, επιτρέποντας διαφορετικά μεταξόνια, μετατρόχια και απόσταση από το έδαφος με αποτέλεσμα να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μεγάλο εύρος μοντέλων σε διαφορετικές κατηγορίες. Η ίδια ευελιξία θα επιτρέψει στην Porsche να κάνει την Macan το πιο σπορ μοντέλο στην κατηγορία της με χαρακτηριστικά αντάξια του DNA της, είτε μιλάμε για την ηλεκτρική αρχιτεκτονική των 800-volt που εξασφαλίζει υψηλή απόδοση, μικρότερους χρόνους φόρτισης και χαμηλότερο βάρος, είτε για τον επονομαζόμενο “Performance” πίσω άξονα με το πλήρως μεταβλητό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό με τον οποίο θα εξοπλίζονται οι κορυφαίες εκδόσεις της Macan. Η γερμανική μάρκα δεν ανέλυσε εκτενώς τα τεχνικά χαρακτηριστικά του επερχόμενου μοντέλου αλλά ανέφερε πως σε πρώτη φάση, το κινητήριο σύνολο θα προσφέρει έως 612 ίππους με περισσότερα από 1.000 Nm ροπής και πως όλες οι ηλεκτρικές Macan θα εξοπλίζονται με μία μπαταρία 100 kWh η οποία χάρη στις προόδους που ενσωματώνει η PPE αρχιτεκτονική θα μπορεί να φορτίζει με υψηλότερο ρυθμό ακόμα και από την Taycan, αναπληρώνοντας το φορτίο από το 5, στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας σε λιγότερο από 25 λεπτά!

Από εκεί και πέρα, για να είναι μία αυθεντική Porsche η ηλεκτρική Macan θα πρέπει να έχει το ανάλογο πλαίσιο, την ανάλογη ανάρτηση και το ανάλογο σύστημα διεύθυνσης και όλα αυτά είναι… τακτοποιημένα με την PPE. Η πλατφόρμα επιτρέπει την τοποθέτηση του πίσω ηλεκτροκινητήρα “ιδιαίτερα πίσω” όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρία, χαρίζοντας στην Macan μία ελαφρώς οπισθοβαρή κατανομή βάρους 48:52 ενώ η δυναμική κατανομή ροπής του συστήματος τετρακίνησης και το σύστημα τετραδιεύθυνσης (για πρώτη φορά στην Macan) εξασφαλίζουν ευκινησία και ταχύτητα στις εξόδους των στροφών. Ολοκαίνουρια θα είναι φυσικά και η ανάρτηση με διπλά ψαλίδια στον εμπρός άξονα και μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω και σύμφωνα με την Porsche, το Torque Vectoring Plus σύστημα θα είναι standard στις κορυφαίες εκδόσεις. Ακόμα δεν έχουμε συγκεκριμένη ημερομηνία όσον αφορά στην πρεμιέρα της ηλεκτρικής Porsche Macan αλλά αυτά που μας περιγράφει η εταιρία αυξάνουν δραστικά τις προσδοκίες μας… και ήταν ήδη αρκετά υψηλές!

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Shelby Super Snake Speedster είναι ένα “ανοιχτό” όνειρο 835 ίππων!

cars

Ο Markus Duesmann στην ηγεσία της Audi.

cars

Την απήγαγαν και έκαψαν ζωντανή σε εκκλησία – Λίγο πριν πεθάνει αποκάλυψε τους δολοφόνους της, αλλά είναι ελεύθεροι

Bury

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω τον πατέρα μου, πολύ κλειστός άνθρωπος

cars

Το καυτό VW Touareg έρχεται ως το πρώτο plug-in υβριδικό “R”.

cars

Brabus Rocket 900. Διηπειρωτικός πύραυλος 900 ίππων!

cars

Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα: Πάσχα στο χωριό με τέλη από 10 ευρώ

cars

Ανακύκλωση μπαταριών στο… σπίτι!

cars

Σαν σήμερα 11 Μαρτίου: 13 χρόνια από την πυρηνική καταστροφή στη Φουκουσίμα

cars