Όσο οξύμωρος κι αν είναι ο χαρακτηρισμός “καυτό” για ένα όχημα όπως το pickup, αυτή είναι η εποχή στην οποία ζούμε και η επιτυχία του F-150 Raptor τοποθέτησε την συγκεκριμένη υποκατηγορία για τα καλά στον χάρτη. Η επιτυχία του αυθεντικού Raptor ήταν αυτή που “ανάγκασε” την Ford να παρουσιάσει και την δεύτερη γενιά του, άνευ ατμοσφαιρικού V8 αλλά κατά τα άλλα, συνολικά αναβαθμισμένη όπως και το “μικρό” Ranger Raptor με τον δίλιτρο turbodiesel του να εστιάζει περισσότερο στην ευρωπαϊκή αγορά. Όλα αυτά τα αυτοκίνητα είναι στην τελευταία “κόντρα” του γνωστού και μη εξαιρετέου Carwow αλλά αυτήν την φορά δεν έχει ιδιαίτερη σημασία το αποτέλεσμα γιατί είναι γνωστό εκ των προτέρων. Το νέο F-150 Raptor δεν έχει κανένα πρόβλημα απέναντι από τους δύο ανταγωνιστές του. Πόσο μάλλον όταν είναι και βελτιωμένο από την Sutton για να παράγει 520 ίππους και σχεδόν 700 Nm ροπής. Τι να κάνει το παλιό με τα 411 άλογα και 557 Nm ροπής ή το ταπεινό Ranger με 213 ίππους και 500 Nm ροπής; Από την άλλη, το F-150 Raptor 1ης γενιάς σίγουρα κερδίζει στην άτυπη μάχη του ήχου ενώ το Ranger δεν συγκρίνεται με τα μεγάλα αδέρφια του στην ταχύτητα αλλά τα κερδίζει κατά κράτος στην αποδοτικότητα.