CARSNEWS
AUTONEWS

Η συγχώνευση FCA-PSA εγείρει προβληματισμούς εντός της Ε.Ε.

Έχουν περάσει περισσότεροι από 6 μήνες από τότε που επισημοποιήθηκε η συμφωνία για την συγχώνευση των Fiat Chrysler Automobiles και PSA Group αλλά αν πιστεύεις ότι η οριστικοποίηση μίας συμφωνίας που θα έχει ως αποτέλεσμα τον 4ο μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκινήτων στον κόσμο είναι εύκολη υπόθεση, η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει δύο κουβέντες να σου πει. Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα, τα αντι-μονοπωλιακά όργανα εντός της Ε.Ε. έχουν εκφράσει ορισμένες ανησυχίες αναφορικά με το μερίδιο αγοράς των εταιριών στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων και πρέπει να γίνουν κάποιες υποχωρήσεις ώστε να βρεθεί μία λύση.

Η FCA και η PSA παράγουν επαγγελματικά οχήματα μέσω μίας κοινοπραξίας ονόματι Sevel, με έδρα την Atessa της Ιταλίας και του μεγαλύτερου εργοστασίου παραγωγής τέτοιων αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Πριν την πανδημία περί τα 1.200 ελαφριά επαγγελματικά κατασκευάζονταν εκεί ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία της ACEA, οι δύο μάρκες παρήγαγαν περίπου 755.000 επαγγελματικά πέρυσι – ένα νούμερο που τους δίνει ένα δυνητικό, συνδυαστικό μερίδιο αγοράς της τάξης του 34%. Το μερίδιο των επόμενων στην κατηγορία (Renault και Ford) δεν υπερβαίνει το 16%, η Volkswagen έχει 12% και η Daimler 10%.

Ο υπεύθυνος για ζητήματα μονοπωλίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση έχει δώσει περιθώριο μέχρι τις 17 Ιουνίου στις Fiat-Chrylser και PSA Group για την ολοκλήρωση της προκαταρκτικής αξιολόγησης αλλά οι δύο μάρκες πρέπει να απαντήσουν στο ζήτημα που έχει προκύψει μέχρι αύριο, αλλιώς η προτεινόμενη συγχώνευση θα βρει μπροστά της μία 4-μηνη έρευνα μετά την ολοκλήρωση της πρώτης αξιολόγησης, καθυστερώντας περαιτέρω την διαδικασία – κάτι που προφανώς, δεν είναι προς το συμφέρον καμίας πλευράς.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Suzuki Jimny LCV. διαθέσιμο για προ-παραγγελίες

cars

Επετειακή έκδοση Volkswagen Polo GTI Edition 25 για λίγους

cars

Ο Lewis Hamilton συναντά την Mercedes-AMG “Project ONE”!

cars

Στην Λίμνη Κερκίνη, με το νέο Renault Clio. Εκεί που ο χρόνος ..πατάει φρένο!

cars

Νέο Audi Α3 Sportback 40 TFSI e. Mε μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία

cars

Θεοδώρα Τζάκρη: Η πρόταση δυσπιστίας αποτυπώνει το δημόσιο αίσθημα

cars

Βορίδης: Το καθήκον υπερασπίσεως της εδαφικής ακεραιότητας είναι και θα παραμείνει αδιαπραγμάτευτο

cars

Η Toyota καθυστερεί το λανσάρισμα του μικρού SUV της.

cars

Ηλεκτρική ανησυχία εξ ανατολών!

cars