Όπως πολλές εταιρίες, έτσι και η Mercedes-AMG ετοιμάζεται να κάνει το πρώτο βήμα στην εποχή του εξηλεκτρισμού και όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της, Tobias Moers, το πρώτο αυτό βήμα θα πάρει τη μορφή της GT 4-Door.
“Όπως όλοι στην βιομηχανία αυτοκινήτου, πρέπει να μεταμορφωθούμε. Η επόμενη γενιά μοντέλων θα είναι υβριδικά επιδόσεων και η GT 4-Door θα είναι το πρώτο.“
Δήλωσε ο Moers σε δημοσιογράφους στο περιθώριο της έκθεσης της Φρανκφούρτης, συμπληρώνοντας ότι η μάρκα πρέπει να αγκαλιάσει τον εξηλεκτρισμό αλλά τονίζοντας παράλληλα ότι υπάρχει χώρος για την “συμβατική” δύναμη ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης και τη νέα του ηλεκτρισμού να συνυπάρχουν κάτω από τη “φτερούγα” του AMG EQ Performance. Ο Moers άφησε να υπαινιχθεί επίσης ότι η AMG έχει ήδη στα σκαριά ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο και σε μία σπάνια στιγμή ειλικρίνειας, παραδέχθηκε ότι “η Taycan θέτει τον πήχη – αναμφίβολα”.
Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε πολλά για το επερχόμενο μοντέλο της Mercedes-AMG. Φήμες κάνουν λόγο για μία εξηλεκτρισμένη εκδοχή του twin-turbo V8 που βρίσκεται ήδη κάτω από το καπό των κορυφαίων προτάσεων της, πιθανότατα με την ιπποδύναμη να σκαρφαλώνει στην περιοχή των 800 ίππων. Το μόνο σίγουρο, είναι ότι οι μελλοντικές ηλεκτρικές AMG (αλλά και η υβριδική GT 4-Door που θα παρουσιαστεί του χρόνου) θα έχουν τουλάχιστον 2 σχέσεις καθώς ο Moers και φυσικά οι μηχανικοί της εταιρίας, πιστεύουν ότι η μία σχέση μετάδοσης δεν είναι αρκετή για την επίτευξη του στόχου που έχει οριστεί για την ιπποδύναμη.
Τέλος, ο Moers δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί στο φλέγον ζήτημα του ήχου – ένα ζήτημα που δεν έχει λύσει κανείς μέχρι τώρα. Το μεγάλο αφεντικό της γερμανικής φίρμας είπε ότι μία ηλεκτρική AMG “θα μπορούσε να ακούγεται σαν V8 αλλά αυτό θα ήταν περίεργο και ανόητο”. Λύση όμως, δεν πρότεινε. Προφανώς θα πρέπει να περιμένουμε για να την ακούσουμε.