Η εξωπραγματική Aston Martin Valkyrie είχε πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της κατά τη διάρκεια του Grand Prix στην πίστα του Silverstone αλλά μέχρι σήμερα, δεν την είχαμε ακούσει με το γκάζι στο πάτωμα. Ξέρουμε ότι διαθέτει έναν ατμοσφαιρικό V12 με χωρητικότητα 6,5 λίτρων που εξέλιξε η Cosworth ειδικά για την Valkyrie και παράγει από μόνος του 1.000 άλογα στις 10.500 σ.α.λ. και 740 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Και λέω από μόνος του γιατί η λειτουργία του συμπληρώνεται από το υβριδικό σύστημα των Rimac και Integral Powertrain που προσθέτει 162 ίππους και 280 Nm ροπής επιπλέον!
I hope this will make your day. @astonmartin #Valkyrie on test and unleashed at our Silverstone Proving Ground. pic.twitter.com/IzuUBkyZKn
— Dr. Andy Palmer (@AndyatAston) November 22, 2019
Το σύντομο video δείχνει το απίστευτο αυτό σύνολο υπό φορτίο στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού του Silverstone και ο ήχος αρκεί για να σου φτιάξει την διάθεση. Η συμφωνία ενός πανίσχυρου V12 που ανεβάζει στροφές και θυμίζει κάτι ανάμεσα σε παλιά F1 και μοτοσυκλέτα. Τι κι αν χρειάζεται ανακατασκευή κάθε 100.000 χιλιόμετρα; Αφενός ποτέ καμία Valkyrie δεν πρόκειται να φτάσει αυτό το νούμερο, αφετέρου και να το φτάσει, δεν πιστεύω ότι ο τυχερός και ευτυχισμένος ιδιοκτήτης θα έχει πρόβλημα. Ανάμεσα στην εκκωφαντική ησυχία των ηλεκτρικών που (θα) μας έρθουν, καλό είναι να υπάρχει και αυτή η “old-school-ίλα” για να μας θυμίζει τις παλιές, καλές εποχές!