Σε αυτό το σημείο δεν αποτελεί νέο το γεγονός ότι μία εταιρία ετοιμάζει την επόμενη πρόταση της στην ευρύτερη κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Στην προκειμένη περίπτωση, η εταιρία είναι η Audi και το επερχόμενο μοντέλο είναι ένα 4-θυρο coupe που εντάσσεται σε ένα μεσοπρόθεσμο πλάνο που περιλαμβάνει το λανσάρισμα 20 νέων ηλεκτρικών μοντέλων μέχρι το 2025. Το πραγματικό νέο όμως, είναι η ανακοίνωση ότι το γερμανικό coupe θα κατασκευάζεται πάνω στην Premium Platform Electric (PPE) αρχιτεκτονική.
Η PPE είναι μία πλατφόρμα που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Porsche και θα χρησιμοποιηθεί ως βάση για τα μεγάλα, πολυτελή μοντέλα των δύο εταιριών. Η πλατφόρμα είναι αρκετά ευέλικτη ώστε τα διαφορετικά μήκη, μετατρόχια ή στιλ αμαξώματος (sedan, coupe ή SUV) να μην αποτελούν πρόβλημα ενώ εξοπλίζεται με σύστημα 800V και δυνατότητα φόρτισης στα 350 kW και μπορεί να δεχθεί μπαταριές διαφορετικών μεγεθών, προσφέροντας αυτονομία έως και 500 χιλιομέτρων.
Στην βασική μορφή της, η PPE εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα αλλά υπάρχουν τα προαπαιτούμενα για την τοποθέτηση ενός δεύτερου, στον εμπρός άξονα χαρίζοντας δυνατότητες τετρακίνησης. Η αρχιτεκτονική είναι επίσης σε θέση να δεχθεί συστήματα όπως torque vectoring και τετραδιεύθυνσης, κάτι που μέχρι τώρα δεν ήταν εφικτό στην MEB πλατφόρμα του VW Group. Σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι η PPE δεν αντικαθιστά κάποια από τις υπάρχουσες πλατφόρμες του Group (βλ. την MLB Evo που χρησιμοποιείται στο E-tron, την MEB για τα πιο προσιτά μοντέλα μαζικής παραγωγής ή την J1 που βρίσκουμε στην Porsche Taycan) αλλά θα συνυπάρχει με αυτές και θα προορίζεται για διαφορετικές εφαρμογές.