Αν ρίξει κάποιος μία πρόχειρη ματιά στα νέα της Audi, θα βρεθεί μπροστά σε ένα πλήθος παρουσιάσεων νέων ή ανανεωμένων μοντέλων και νέων εκδόσεων όμως με μία πιο προσεκτική ματιά και πάντοτε σε παγκόσμιο επίπεδο, η γερμανική φίρμα διανύει μία περίοδο κατά την οποία προσπαθεί να απλουστεύσει την γκάμα της. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της, Bram Schot, από το καλοκαίρι του 2018 έχει επιτευχθεί μία μείωση της τάξης του 27% στο portfolio της Audi χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι οι ιθύνοντες της Audi θα σταματήσουν εδώ.
“Το 27% δεν είναι το τέλος. Το τέλος θα είναι στο 40% ή 45%. Πιστεύουμε ότι αυτό είναι το νέο premium, ένα απλουστευμένο premium.“
Δήλωσε ο CEO της εταιρίας. Φυσικά, η διαδικασία είναι κάθε άλλο παρά απλή καθώς εκτός από συνδυασμούς κινητήρα-κιβωτίου, κάποιων μοντέλων για συγκεκριμένες αγορές και μερικών επιπέδων εξοπλισμού, έρχεται η ώρα για την λήψη πιο δύσκολων αποφάσεων. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Schot:
“Δεν αφορά μόνο μοντέλα, αλλά και εκδόσεις – θέλουμε οπωσδήποτε να έχουμε ένα φυσιολογικό sedan και ένα sportback; Αυτό συζητάμε για ένα συγκεκριμένο μοντέλο.“
Είναι ένα εξαιρετικά πολύπλοκο παιχνίδι ισορροπιών. Από τη μία, η Audi θέλει (με το δίκιο της) να επεκταθεί στις μεγαλύτερες και ακριβότερες κατηγορίες αλλά από την άλλη, πρέπει να προσελκύσει νεότερους, ηλικιακά, πελάτες που ζητούν πιο προσιτά, μικρότερα αυτοκίνητα. Παράλληλα, ο εκάστοτε 50άρης ή 60άρης που θα αγοράσει ένα A7 ή Q8 για παράδειγμα, έχει εντελώς διαφορετικές απαιτήσεις όσον αφορά στην συνδεσιμότητα και την ψηφιοποίηση σε σύγκριση με τον 25χρονο που θα αποκτήσει ένα A1:
“Πώς γίνεται να επενδύσουμε περισσότερο σε μικρότερα οχήματα που είναι προσιτά σε νεότερους ανθρώπους; Και σύγκρινε αυτό με την high-end κατηγορία όπου οι μεγαλύτεροι ηλικιακά οδηγοί, έχουν λιγότερες απαιτήσεις στην συνδεσιμότητα και το digitalization. Είναι ένα ενδιαφέρον παιχνίδι που θα πρέπει να παίξουμε για το μέλλον.“