CARSNEWS
AUTONEWS

Η Audi Sport εστιάζει πλέον στον εξηλεκτρισμό!

Το 2019 ήταν μία πολυάσχολη χρονιά για την Audi Sport που λάνσαρε 5 διαφορετικά SUV μοντέλα: RS Q3, RS Q3 Sportback, SQ5, SQ8 και RS Q8! Η επιτάχυνση του προγράμματος της στην συγκεκριμένη κατηγορία όμως, της επιτρέπει να ξεκινήσει να ρίχνει βάρος στην τεχνολογία του εξηλεκτρισμού και δεν αναφέρομαι σε “mild-hybrids” αλλά σε αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά κινητήρια σύνολα. Τα επόμενα χρόνια λοιπόν, θα δούμε από την γερμανική εταιρία πληθώρα εξηλεκτρισμένων μοντέλων, σε διαφορετικές κατηγορίες και με διαφορετικούς χαρακτήρες.

Το πλάνο για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της Audi Sport καταστρώθηκε από τους Oliver Hoffman και Julius Seebach και περιλαμβάνει φιλόδοξους στόχους για το εγγύς μέλλον. Ένα από τα πρώτα RS ηλεκτρικά μοντέλα που θα δούμε, θα είναι το E-tron GT που παρουσιάστηκε σε μορφή concept τον Νοέμβριο του 2018. Σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες, το εν λόγω μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με 3 επιλογές όσον αφορά στο κινητήριο σύνολο του: standard, S και RS και με δεδομένο ότι βασίζεται στην ίδια, J1, πλατφόρμα με την Porsche Taycan και χρησιμοποιεί την ίδια ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800V, η υπόθεση γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρουσα. Δεν γνωρίζουμε αν θα ακολουθήσει την ηλεκτρική Porsche προσφέροντας 530, 680 και 761 ίππους αντίστοιχα με τις Taycan 4S, Turbo και Turbo S όμως, αφού η Audi Sport μπορεί να τοποθετήσει λίγο πιο χαμηλά το E-tron GT τόσο από πλευράς τιμής όσο και από αυτήν της ισχύος.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η φήμη για την αναβίωση μίας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης του R8 και μάλιστα πριν την παρουσίαση της νέας γενιάς του γερμανικού sports car. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για ένα μοντέλο που θα μοιάζει με το R8 e-tron του 2015 που τελικά δεν προχώρησε στην παραγωγή, αλλά θα επωφελείται από τις προόδους 5 ετών στην τεχνολογία των ηλεκτροκινητήρων και των μπαταριών, προσφέροντας σαφώς περισσότερα από τα 462 άλογα εκείνου του μοντέλου. Επίσης, δεν θα κοστίζει σχεδόν 1.000.000 ευρώ όπως εκείνο!

Παράλληλα, η Audi Sport δουλεύει με εντατικούς ρυθμούς και σε plug-in υβριδικές προτάσεις και οι ψίθυροι που ακούγονται λένε ότι το πρώτο PHEV της θα είναι το επόμενο RS4 που εξελίσσεται ώστε να ανταγωνιστεί την αντίστοιχη C63 AMG. Δεν γνωρίζουμε αν οι μηχανικοί της Audi Sport έχουν στο μυαλό τους έναν plug-in υβριδικό τετρακύλινδρο όπως οι συνάδελφοι τους στο Affalterbach, αλλά κάτι ξεχωριστό θα ετοιμάζουν χωρίς αμφιβολία. Απλά θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι να το δούμε καθώς δεν προβλέπεται να παρουσιαστεί πριν το 2022.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η RML Short Wheelbase φέρνει την Ferrari 250 GT SWB στον 21ο αιώνα.

cars

Peugeot 408 Crossover: Ένα δυναμικό fastback στη νέα εποχή

cars

McLaren: Τα μυστικά του υβριδικού κινητήρα της Speedtail.

cars

Καινούργιο ή μεταχειρισμένο; Στον καιρό της πανδημίας

cars

Τα 4 μέτρα της ΕΕ που αλλάζουν τα πάντα στην οδήγηση: Ψηφιακό δίπλωμα και αυτοαξιολόγηση των οδηγών στο τραπέζι

cars

Jeep. Με νέο σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος

cars

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αττική οδό το βράδυ της Κυριακής (21/04) προς αεροδρόμιο

Bury

Χατζηδάκης: Δημοσιονομική σοβαρότητα και φιλική προς την επιχειρηματικότητα πολιτική, το κλειδί της επιτυχίας

cars

Αυτά είναι τα 7 κορυφαία αυτοκίνητα για φέτος – Ένα θα αναδειχθεί «Αυτοκίνητο της Χρονιάς»

cars