Το i3 της BMW διανύει ήδη τον 6ο χρόνο κυκλοφορίας του ως το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της εταιρίας αλλά ενώ ο τίτλος θα είναι για πάντα δικός του, το μοντέλο καθεαυτό θα μας αφήσει. Η απόφαση της BMW δεν σχετίζεται με τις πωλήσεις του i3 που παρουσιάζουν σημαντική αύξηση το 2019 σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, ενώ όπως επιβεβαίωσε ο επικεφαλής πωλήσεων και marketing της γερμανικής φίρμας, Pieter Nota, δεν έχει προγραμματιστεί η αντικατάσταση του. Συγκεκριμένα, το υψηλόβαθμο στέλεχος δήλωσε:
“Δεν υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο για τον διάδοχο του i3.
Τώρα φέρνουμε τον εξηλεκτρισμό στις μάζες.“
Τυπικά, η BMW ανανεώνει τα μοντέλα της έπειτα από 7 χρόνια παρουσίας στην αγορά για να αναζωογονήσει την ζήτηση και να τα εξοπλίσει με την τελευταία τεχνολογία, οπότε θεωρητικά το i3 δεν έχει περισσότερο από έναν χρόνο ακόμα. Το i3 όμως δεν είναι ένα τυπικό μοντέλο, όπως είπε χαρακτηριστικά ο Nota και γι’ αυτό μάλλον έχει ακόμα κάποια χρόνια μπροστά του. Από εκεί και πέρα όμως, το μεσοπρόθεσμο πλάνο της BMW όσον αφορά στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της περιλαμβάνει ούτε λίγο, ούτε πολύ 13 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2023 οπότε δεν είμαι σίγουρος αν το i3 έχει θέσει σε αυτό το lineup τόσα χρόνια μετά το ντεμπούτο του. Το έργο του ολοκληρώθηκε και φτάνει η ώρα που θα πρέπει να παραδώσει την σκυτάλη σε πιο “mainstream” μοντέλα, καθώς η ίδια η τεχνολογία του εξηλεκτρισμού έχει γίνει περισσότερο mainstream.