Είναι πλέον επίσημο. Το πιστοποίησε και ο γερμανικός TÜV. Το στέμμα του ταχύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο, ένα στέμμα που τα τελευταία χρόνια πέρασε από την SSC (412,19 km/h μέσος όρος δύο περασμάτων με αντίθετη κατεύθυνση) στην Hennessey (435,22 km/h, μέσος όρος) και από εκεί, στην Koenigsegg (457,84 km/h μέγιστη ταχύτητα, 447,09 km/h μέσος όρος). Η Bugatti όμως, κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ της σουηδικής φίρμας και ταυτόχρονα, το φράγμα των 300 μιλίων ανά ώρα με μία ειδικά τροποποιημένη Chiron!
Μία ομάδα μηχανικών με μέλη από την Bugatti, την Michelin και την Dallara, χρειάστηκε 6 μήνες για να καταλήξουν στο πρωτότυπο που βλέπεις. Σε ένα αυτοκίνητο με την δυνατότητα να γράψει ιστορία. Και τα κατάφεραν. Καταρχάς, η Chiron που στα χέρια του Andy Wallace, κατέγραψε μέγιστη ταχύτητα 490,37 km/h στην πίστα Ehra-Lessien, είναι 25 εκατοστά μακρύτερη από το standard μοντέλο ώστε να εξομαλυνθεί η ροή του αέρα και να μειωθούν οι αεροδυναμικές αντιστάσεις. Είναι επίσης χαμηλότερο, με το ύψος του να ελέγχεται με laser. Πιο πίσω, η αεροτομή με το αερόφρενο έχουν αφαιρεθεί και την θέση τους έχει πάρει μία στατική μονάδα ενώ οι κάθετα τοποθετημένες εξατμίσεις (δύο ζεύγη, ένα σε κάθε πλευρά) προέρχονται από την Centodieci και κατευθύνουν τα καυσαέρια μακριά από το αμάξωμα για να ελαχιστοποιηθεί η παρέμβαση τους στην αεροδυναμική.
Το εσωτερικό από την άλλη, είναι απολύτως “πολεμικό”. Το κάθισμα του συνοδηγού βρίσκεται σε κάποια γωνία του εργοστασίου και το κάθισμα του οδηγού αντικαταστάθηκε από ένα… ασφαλείας. Η καμπίνα προστατεύεται από ένα πλήρες roll cage ενώ έλαβε χώρα μία σειρά ορατών και μη-ορατών τροποποιήσεων ώστε να μειωθεί όσο το δυνατόν περισσότερο το βάρος. Επειδή όμως η επίτευξη της μέγιστης δυνατής ταχύτητας δεν εξαρτάται μόνο από την αεροδυναμική αλλά και από την ισχύ του κινητήρα, η Bugatti δημιούργησε τον “Thor”. Την μονάδα που βασίζεται στον 8-λιτρο, quad-turbo W16 της Chiron αλλά αποδίδει 1.600 ίππους! Κάπως έτσι, ο συνδυασμός Andy Wallace-Bugatti Chiron επιτάχυνε μέχρι που έσπασε το φράγμα των 300 μιλίων ανά ώρα (482,70 km/h) και συνέχισε να επιταχύνει μέχρι τα 490,37 km/h. Κάπως έτσι, η Bugatti αποσύρεται από τον “πόλεμο” της ταχύτητας. Ως νικήτρια. Επιλέγοντας να “εστιάσει σε διαφορετικούς τομείς”, ότι κι αν σημαίνει αυτό.