► Νέα χάτσμπακ Dacia και εισερχόμενα σαλούν
► Αυτά και τα Bigster SUV θα γεμίσουν το “C-segment”
► Μέρος του επιθετικού νέου μοντέλου της μάρκας
Η Dacia φυτεύει σταθερά τις ρίζες της στο «C-segment» της αγοράς αυτοκινήτων με δύο ακόμη μοντέλα στο δρόμο μετά το SUV Bigster.
Η μάρκα κυνηγά μερικές από τις μεγαλύτερες κατηγορίες όγκου αυτοκινήτων στην Ευρώπη εδώ, με το «C-segment» να είναι η συντομογραφία της βιομηχανίας για αυτοκίνητα όπως το VW Golf και το Vauxhall Astra, καθώς και SUV όπως το Nissan Qashqai και το Hyundai Tucson.
«Δουλεύουμε σε δύο διαφορετικά σώματα, επιπλέον [to the current range]», είπε ο Le Vot στο περιοδικό CAR στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης 2024. «Η ίδια πλατφόρμα, το ίδιο εργοστάσιο, τα ίδια όλα για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί».
Θα είναι όμως SUV; «Όχι, θα είμαστε πιο καινοτόμοι από αυτό», προσθέτει ο Le Vot (φωτογραφία παρακάτω). «Έχουμε ήδη δύο SUV με το Duster και το Bigster, οπότε τώρα ας δούμε ποιες είναι οι προβλεπόμενες ανάγκες μεταφοράς… μετακομίσεις οικογένειας… ό,τι θέλετε, στο μέλλον».
«Το C-segment αποτελείται από πολλά υποτμήματα», μας λέει ο Patrice Levy-Bencheton, Αντιπρόεδρος της Dacia για τις επιδόσεις προϊόντων, στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού 2024. «Το μεγαλύτερο είναι το C-SUV, οπότε είναι λογικό να ξεκινήσουμε από εκεί [with Bigster]. Αλλά υπάρχουν και άλλα μέρη, φυσικά, και η προθυμία μας είναι να καλύψουμε πλήρως όλα τα μέρη αυτού του τμήματος ».
Αυτό σημαίνει ότι τα πιο πιθανά άλλα μοντέλα που μαγειρεύει η Dacia είναι ένα οικογενειακό hatchback και ένα μοντέλο σεντάν. Η αποκλειστική εντύπωση του καλλιτέχνη από τον Andrei Avavari αποκαλύπτει την απεικόνισή μας για το χάτσμπακ Dacia, που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2025. Συνδυάζει το DNA του Sandero με την τελευταία εμφάνιση των τραχύ SUV της μάρκας, όπως υποστηρίζεται από τα τελευταία Duster και Bigster, αλλά πιο συμπαγές αποτύπωμα.
Όπως και το Bigster, τα νέα μοντέλα της κατηγορίας C της Dacia θα λειτουργούν με CMF-B – την ίδια αρχιτεκτονική με οτιδήποτε άλλο πουλάει αυτή τη στιγμή η Dacia εκτός από το Spring EV. Αυτό σημαίνει επίσης ότι αυτά τα νέα μοντέλα της κατηγορίας C θα χρησιμοποιούν σχεδόν σίγουρα το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης E-Tech του Ομίλου Renault, αλλά δεν θα είναι ηλεκτρικά. Θέλετε ένα μεγαλύτερο ηλεκτρικό Dacia; Θα πρέπει να περιμένετε για το Sandero EV που θα κυκλοφορήσει το 2027.
Η Le Vot αναγνωρίζει ότι υπάρχει χώρος για την Dacia να αναπτυχθεί σε αυτό το τμήμα πέρα από την προσφορά του Bigster. «Πηγαίνουμε στη μεγαλύτερη πισίνα στην Ευρώπη, που είναι η κατηγορία C-Crossover – δηλαδή αυτοκίνητα 2,5 εκατομμυρίων», λέει ο Le Vot. «Θέλουμε απλώς ένα μικρό κομμάτι αυτών των ανθρώπων να εξετάσουν την πιθανότητα να το αγοράσουν. Και τα μεγαλύτερα τμήματα C στην Ευρώπη είναι η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο – αυτοί οι άνθρωποι είναι πραγματικά σημαντικοί για την παρουσία μας».