Τον Ιούλιο που μας πέρασε οι Ford και Volkswagen ανακοίνωσαν την επέκταση της συνεργασίας που ξεκίνησε περίπου 1 χρόνο πριν. Μία συνεργασία που περιελάμβανε μεταξύ άλλων και τον “δανεισμό” της MEB πλατφόρμας του VW Group στην Ford για την εξέλιξη ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλο για την ευρωπαϊκή αγορά. Γιατί όμως να περιοριστεί στο ένα μοντέλο όταν δύο για παράδειγμα, έχουν περισσότερο νόημα από οικονομικής απόψεως; Προφανώς αυτή ήταν η σκέψη στην αμερικανική εταιρία που ανακοίνωσε μέσω του επικεφαλής της Ford of Europe, Stuart Rowley ότι θέλει να χρησιμοποιήσει την MEB αρχιτεκτονική για ένα ακόμα μοντέλο.
“Ναι, το συζητάμε.“
Δήλωσε λακωνικά σε δημοσιογράφους ο Rowley και συνέχισε λέγοντας ότι σχεδόν καμία εταιρία δεν κατασκευάζει μόνο ένα μοντέλο σε ένα εργοστάσιο. Κανονικά, χρειάζονται δύο μοντέλα ώστε να λειτουργήσει η παραγωγική μονάδα με ένα λογικό κόστος. Τις δηλώσεις του Rowley επιβεβαίωσε και η Volkswagen και πιο συγκεκριμένα, ο Herbert Diess που έκανε λόγο για ένα “εντελώς νέο συμβόλαιο” το οποίο εξετάζεται και από τις δύο μεριές και θα εμβάθυνε περαιτέρω την συνεργασία των δύο εταιριών. Φυσικά, οι Ford και Volkswagen θέλουν αυτή τη συνεργασία να διαρκέσει πολλά χρόνια κι έτσι το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της πρώτης στην πλατφόρμα της δεύτερης μπορεί να έρθει αργότερα. Ούτως ή άλλως, η έναρξη της παραγωγής ακόμα και του πρώτου μοντέλου δεν προγραμματίζεται για νωρίτερα από το 2023.