Η Lincoln είναι για την Ford ότι είναι η Lexus για την Toyota, η Genesis για την Hyundai, η Acura για την Honda ή η Infiniti για τη Nissan με τη μοναδική διαφορά ότι η Ford δεν ίδρυσε την Lincoln ως την υπομάρκα πολυτελείας της, αλλά την εξαγόρασε από τον ιδρυτή της, Henry Leland το 1922. Έκτοτε λειτουργούσε άλλοτε με μεγαλύτερη επιτυχία και άλλοτε με μικρότερη, ως η μάρκα υπό την οποία λανσάρονταν στην αγορά τα πλέον πολυτελή μοντέλα της Ford μέχρι που η “μαμά” την έκλεισε στις αρχές του 2011. Η Lincoln επέστρεψε όμως δύο χρόνια αργότερα υπό το όνομα “Lincoln Motor Company” και ένα σαφές πλάνο για την επαναφορά της στο status που είχε αποκτήσει πριν από πολλές δεκαετίες.
Η υλοποίηση του πλάνου της Ford συνεχίζεται και έπειτα από ένα… προβληματικό ξεκίνημα, φαίνεται πως αρχίζει να παράγει ουσιαστικά αποτελέσματα με την Lincoln να έχει παρουσία στην Β. Αμερική, το Μεξικό, την Κίνα, την Μ. Ανατολή και τη Ν. Κορέα. Μία μεγάλη και σοβαρή αγορά που λείπει είναι αυτή της Ευρώπης αλλά όπως επιβεβαίωσε ο Αντιπρόεδρος της Ford Kumar Galhotra:
“Δεν υπάρχει κάποιο σχέδιο για να πάμε την Lincoln στην Ευρώπη αυτή τη στιγμή.“
Αντιθέτως, η αμερικανική φίρμα θα εστιάσει στο “χτίσιμο” του ονόματος, της βάσης πελατών και της γκάμας της στις αγορές όπου είναι ήδη διαθέσιμη και πιο συγκεκριμένα, σε αυτής της Β. Αμερικής και της Κίνας που θεωρούνται από τις πιο βασικές στην κατηγορία των πολυτελών οχημάτων. Εμείς οι Ευρωπαίοι, θα πρέπει να αρκεστούμε στις εκδόσεις Vignale που προφανώς δεν προσφέρουν κάτι τόσο ξεχωριστό όσο η Lincoln, αλλά προσθέτουν αρκετές δόσεις πολυτέλειας σε όσα μοντέλα της Ford προσφέρεται.
The post Η Ford δεν πρόκειται να λανσάρει την Lincoln στην Ευρώπη. first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr