CARSNEWS
AUTONEWS

Η GR Corolla “παίζει” ακόμα και γλυτώνει τον εξηλεκτρισμό!

Το σίριαλ με ονομασία “GR Corolla” μετρά ήδη αρκετά επεισόδια και απ’ ότι φαίνεται θα μετρήσει αρκετά ακόμα καθώς το μοντέλο μπορεί να έχει επιβεβαιωθεί επίσημα (έστω και δια της πλαγίας οδού) από την ιαπωνική εταιρία, αλλά δεν πρόκειται να λανσαριστεί σύντομα. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε άπλετο χρόνο μπροστά μας για φήμες, πληροφορίες και teasers αλλά τουλάχιστον, μπορούμε να μπούμε στον συγκεκριμένο χορό γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι λίγα πράγματα μπορούν να αλλάξουν το γεγονός ότι η Toyota θέλει να λανσάρει μία “καυτή” έκδοση της Corolla.

Το θέμα είναι πόσο ψηλά θέλει να στοχεύσει με αυτήν ή αν προτιμάς, πού θέλει να στοχεύσει με αυτήν; Ο ένας στόχος είναι μοντέλα όπως το Volkswagen Golf R ενώ η άλλος, παίρνει τη μορφή του Ford Focus ST, του Hyundai i30 N κ.ά. Καταλαβαίνεις λοιπόν το δίλημμα της Toyota. Θέλει την GR Corolla να είναι ένα τετρακίνητο θηριάκι ή την θέλει μπροστιοκίνητη; Ωστόσο το δίλημμα είναι βαθύτερο καθώς επεκτείνεται και στην τιμή που θέλει να λανσάρει το μοντέλο της. Γιατί αν το GR Yaris κυκλοφορεί στα €33.200 στη Γερμανία (στα €42.670 στην χώρα μας γιατί εμείς είμαστε από άλλου παπά ευαγγέλιο), μία μπροστιοκίνητη εκδοχή της GR Corolla μπορεί οριακά να κοντράρει το Golf GTI που ξεκινά από τα €36.555 και μάλλον κοιτάει στα μάτια το GTI Clubsport των €41.265. Αν από την άλλη αποφασιστεί στην Toyota ότι θέλουν οπωσδήποτε την τετρακίνηση, τότε μπαίνει στο στόχαστρο το Golf R των σχεδόν €50.000!

Σε αυτή την περίπτωση όμως, η ιαπωνική φίρμα μπορεί να εκμεταλλευτεί την δουλειά που έκανε κατά την εξέλιξη του GR Yaris δημιουργώντας ένα ειδικό πλαίσιο και έναν πολύ ειδικό κινητήρα και γιατί όχι, να δημιουργήσει επωφελείς συνέργειες. Φαντάσου μία τετρακίνητη Corolla με “πισωκίνητη” κατανομή, προαιρετικά διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης και τον 1600άρη να προσφέρει απλόχερα 260 ή, γιατί όχι, ακόμη περισσότερα άλογα! Αν όμως επιλεγεί ο δρόμος της μπροστιοκίνησης, ο “τροφοδοτούμενος” πίσω άξονας μας αποχαιρετά και ρυθμίζονται ανάλογα τόσο το πλαίσιο όσο και η ανάρτηση της υπάρχουσας Corolla. Δεν θα είναι εξίσου γρήγορη, αλλά θα είναι φθηνότερη και λιγότερο πολύπλοκη. Αυτό που δεν θα είναι σε καμία περίπτωση πάντως, είναι υβριδική. Η Toyota πουλά ήδη αρκετά υβριδικά αυτοκίνητα ώστε να μην έχει πρόβλημα με τις εκπομπές ρύπων του στόλου της, οπότε γίνεται η δεύτερη εταιρία μετά την Honda που δεν επιλέγει την λύση του εξηλεκτρισμού για την καυτή έκδοση του μεσαίου hatchback της.

The post Η GR Corolla “παίζει” ακόμα και γλυτώνει τον εξηλεκτρισμό! first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Mustang Mach-E GT. 465 εξηλεκτρισμένοι ίπποι

cars

Τον Δεκέμβριο τα αποκαλυπτήρια του νέου Toyota Mirai.

cars

Maserati: Τώρα, σειρά έχει η Grecale.

cars

Ford. Με χρηματοδοτικό που κάνει την απόκτηση αυτοκινήτου, εύκολη

cars

Υπόθεση Κολωνού – Γιαγιά 12χρονης για πρόταση εισαγγελέως: «Είναι δυνατόν να βγάλει το τέρας έξω και να δικάσει τη μάνα; Ντροπή!»

cars

Το Dacia Sandero Stepway έρχεται αντιμέτωπο με τον… τάρανδο.

cars

Subaru και Toyota συνεργάζονται για ένα καυτό, AWD hatchback;

cars

Το “συμβατικό” Fiat 500 θα υπάρχει όσο υπάρχει ζήτηση!

cars

Σε αποκριάτικους ρυθμούς ο Πειραιάς – Εντυπωσιακό πάρτι καρναβαλιστών στην πλατεία Κοραή

cars