CARSNEWS
NEW MODELS

Η Honda δίνει “δεύτερη ζωή” στις μπαταρίες των ηλεκτρικών και υβριδικών (Video)

Για τον περισσότερο κόσμο που στέκεται αρνητικά απέναντι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ένα από τα μεγαλύτερα διακυβεύματα είναι και το τι θα γίνονται οι μπαταρίες μετά το τέλος της ζωής του αυτοκινήτου. Κάθε εταιρία δίνει την δική της εκδοχή προτείνοντας πολλές και διαφορετικές λύσεις. Η Honda Motor Europe συνεργάζεται με την SNAM (Societe Nouvelle d’Affinage de Metaux) και όπως ανακοίνωσε πρόσφατα σκοπεύει να επεκτείνει αυτή την συνέργεια ανακύκλωσης με στόχο να αυξήσει την βιώσιμη χρηστικότητα των μπαταριών μετά το τέλος της ζωής τους στο αυτοκίνητο.

Η επαυξημένη συνεργασία μεταξύ Honda και SNAM προβλέπει ότι η δεύτερη θα συλλέγει και θα ανακυκλώνει τις μπαταρίες των αυξανόμενων σε αριθμό EV μοντέλων της Honda και από εκεί και πέρα είτε θα τις προετοιμάζει για χρήση αποθήκευσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, είτε, αν δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αυτό τον σκοπό, θα αποσπά τα πολύτιμα υλικά που βρίσκονται εντός τους.

Η συνεργασία των δύο ξεκίνησε από το 2013 και με βάση την επέκταση της συμφωνίας η SNAM θα μπορεί να συλλέγει μπαταρίες ιόντων λιθίου και νικελίου υδριδίου από όλο το δίκτυο των αντιπροσώπων της Honda σε 22 χώρες, και στην συνέχεια θα προχωρά σε εκτίμηση για το πόσο κατάλληλες είναι για ανακύκλωση ή για συνέχιση της χρήσης τους για άλλους σκοπούς.

Όπως δήλωσε ο Tom Gardner, Αντιπρόεδρος της Honda Motor Europe: “Οι πρόσφατες εξελίξεις στην αγορά μπορεί να μας επιτρέψουν να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις μπαταρίες σε μια εφαρμογή “δεύτερης ζωής” για την τροφοδοσία επιχειρήσεων ή χρησιμοποιώντας πρόσφατες βελτιωμένες τεχνικές ανακύκλωσης για την ανάκτηση χρήσιμων πρώτων υλών οι οποίες μπορούν να να χρησιμοποιηθούν ως πρώτη ύλη στην παραγωγή νέων μπαταριών. “

Η SNAM σε πρώτη φάση κάνει την εκτίμηση για το ποιές μπαταρίες είναι σε ικανή κατάσταση ώστε να χρησιμοποιηθούν σε μία συστοιχία αποθήκευσης ενέργειας, και στην συνέχεια, αφού περάσουν από ειδική επεξεργασία, διατίθενται για οικιακές ή και βιομηχανικές εφαρμογές. Οι υπόλοιπες μπαταρίες που δεν μπορούν να έχουν “δεύτερη ζωή”, διαλύονται και η εταιρία ανακτά υλικά όπως το κοβάλτιο και το λίθιο, με ειδικές εξελιγμένες μεθόδους που εξασφαλίζουν ότι αυτά μπορούν να ξαναχρησιμοποιηθούν σε νέες μπαταρίες. Άλλα πιο απλά υλικά όπως ο χαλκός ή τα πλαστικά διατίθενται στην αγορά για χρήση σε μία πληθώρα εφαρμογών.

Για να γίνει η συλλογή των μπαταριών υπάρχει μια ειδική διαδικτυακή πλατφόρμα της SNAM. H συλλογή της εκάστοτε συστοιχίας μπαταριών μπορεί να γίνει σε διάστημα μικρότερο των 15 ημερών έτσι ώστε ο αντιπρόσωπος να μην αποθηκεύει την μπαταρία για μεγάλο διάστημα στις αποθήκες τους. Η όλη ενέργεια αφορά κατά κύριο λόγο τις μεγάλες μπαταρίες των ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων της Honda και δίνει μία ικανοποιητική λύση σε ένα μεγάλο πρόβλημα που απασχολεί όλη την αυτοκινητοβιομηχανία και το ηλεκτρικό της μέλλον.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

H PSA εξασφάλισε δάνειο τριών δισεκατομμυρίων ευρώ

cars

Στο New Hampshire είναι νόμιμο να οδηγείς ιπτάμενα αυτοκίνητα

cars

Ανησυχίες στους αντιπροσώπους αυτοκινήτων στην ΕΕ από την κάθετη πτώση των πωλήσεων – Μέτρα στήριξης από τα εργοστάσια

cars

Στο σφυρί σπάνια Bugatti Type 59 του 1934

cars

Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Ford Puma

cars

Η VW κλείνει σταδιακά το θέμα του dieselgate

cars

H BMW μπήκε στον τελευταίο κύκλο δοκιμών της νέας M3 (video)

cars

Πότε θα δούμε το ανανεωμένο VW Polo;

cars

Σύστημα για να μην ζαλίζονται οι επιβάτες από την Jaguar Land Rover

cars