Οι εταιρίες αρέσκονται στην δημιουργία υπο-μαρκών. Ξεχωριστών brands δηλαδή, που εξειδικεύονται σε μία κατηγορία οχημάτων. Η Hyundai για παράδειγμα, το έκανε μία φορά το 2015 όταν ίδρυσε την Genesis για όλα τα πολυτελή μοντέλα της και το ξανακάνει τώρα με την Ioniq, που δημιουργείται για να προσφέρει “ηλεκτρικές εμπειρίες με επίκεντρο τον πελάτη”. Να θυμίσω δε, ότι το όνομα προέρχεται από την οικογένεια υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2016.
Η νεοσύστατη Ioniq ακολουθεί άλλες εταιρίες στην ονομασία των επερχόμενων μοντέλων με απλούς αριθμούς. Έτσι, το 2021 θα παρουσιαστεί το Ioniq 5, ένα μικρό crossover που θα βασίζεται στο “45 Concept” της περσινής έκθεσης Φρανκφούρτης ενώ έναν χρόνο αργότερα, θα έρθει το Ioniq 6, ένα ηλεκτρικό sports sedan το οποίο με την σειρά του θα βασίζεται στο εντυπωσιακό Prophecy. Το 2024, θα προστεθεί στην γκάμα και το Ioniq 7 που θα πάρει την μορφή ενός μεγαλύτερου SUV για το οποίο όμως δεν έχουμε ακόμα εικόνα. Κάθε ένα από αυτά τα μοντέλα θα βασίζεται στην ολοκαίνουρια Electric Global Modular αρχιτεκτονική της κορεατικής εταιρίας και θα διαθέτει ξεχωριστό σχεδιασμό με την Hyundai να στοχεύει στο λανσάρισμα 16 νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων ώστε μέχρι το 2025 να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 500.000 οχήματα και να πετύχει, ως Hyundai Motor Group, ένα μερίδιο της τάξης του 5% στην παγκόσμια αγορά.
Follow @CarsnewsGr