Ενώ η Bugatti εστίασε στην επίτευξη της υψηλότερης δυνατής τελικής ταχύτητας και εν τέλει, πέτυχε τον στόχο της με την Chiron Super Sport 300 η οποία έσπασε το “φράγμα” των 300 μιλίων ανά ώρα, η Koenigsegg μεταφέρει το παιχνίδι στο γήπεδο της επιτάχυνσης-επιβράδυνσης και ψάχνει αντίπαλο καθώς ανεβάζει τον πήχη με κάθε νέο μοντέλο που λανσάρει.
Η μικρή σουηδική εταιρία κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ στην δοκιμασία του “0-400-0 km/h” με την Regera να σημειώνει χρόνο της τάξης των 31,49 δευτερολέπτων. Αυτό που κάνει τον χρόνο περισσότερο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι επετεύχθη σε ένα εγκαταλελειμμένο μέρος ενός πολεμικού αεροδρομίου στην Σουηδία, με τον οδηγό της Koenigsegg, Sonny Persson, να προσπαθεί να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τα καλύτερα κομμάτια του διαδρόμου. Ακόμα κι έτσι όμως, η Regera επιτάχυνε στα 400 km/h από στάση σε 22,87 δευτερόλεπτα και εν συνεχεία ακινητοποιήθηκε από αυτή την ταχύτητα σε μόλις 8,62 δευτερόλεπτα! Όπως αναφέρει, απολύτως λογικά, ο ιδρυτής και CEO της εταιρίας, Christian von Koenigsegg, ο χρόνος θα ήταν ακόμα καλύτερος σε μία πιο κατάλληλη επιφάνεια.
Να θυμίσουμε ότι η Regera είναι ένα υβριδικό hypercar 1.800 ίππων και 2.000 Nm ροπής που εφοδιάζεται με το καινοτόμο σύστημα μετάδοσης 1 ταχύτητας (!!) Koenigsegg Direct Drive ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι ο χρόνος-ρεκόρ έγινε με ένα απολύτως “εργοστασιακό” παράδειγμα που σημαίνει δύο καθίσματα και όλος ο εξοπλισμός άνεσης. Μόνο ένα roll cage προστέθηκε και ζώνες 4 σημείων. Σε αντίθεση με την Bugatti που έπρεπε να προχωρήσει σε εκτενείς τροποποιήσεις στην Chiron Sport ώστε να κάνει το δικό της ρεκόρ εφικτό.