CARSNEWS
AUTONEWS

Η Mini επεκτείνει την γκάμα της με δύο νέα μοντέλα!

Στην μετά-κορονοϊού εποχή, η Mini είναι έτοιμη να προσθέσει στην ήδη υπάρχουσα γκάμα της δύο νέα μοντέλα και να προχωρήσει στην μεγαλύτερη αναδιοργάνωση των επιχειρήσεων από τότε που μπήκε κάτω από την ομπρέλα του BMW Group. Σύμφωνα με τις πληροφορίες βρετανικού μέσου, η Mini εξελίσσει ένα ολοκαίνουριο, αμιγώς ηλεκτρικό crossover ως μέρος της κοινοπραξίας με την κινεζική Great Wall Motors καθώς και ένα μεγάλο, για τα δεδομένα της, SUV ώστε να εκμεταλλευτεί την δυναμική νέων κατηγοριών και να διευρύνει το target group της.

Πιο συγκεκριμένα, το ηλεκτρικό crossover αναμένεται να έχει το μέγεθος μίας BMW X1 και θα κατασκευάζεται στο νέο εργοστάσιο που χτίζεται στην Zhanghiang της Κίνας, 85 χιλιόμετρα από την Σαγκάη. Οι εργασίες στις νέες εγκαταστάσεις θα ολοκληρωθούν, αν όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα, το 2022 και η αρχική παραγωγική δυνατότητα του εργοστασίου θα είναι στα 160.000 αυτοκίνητα ετησίως, οπότε θα αναλάβει τόσο αυτά που προορίζονται για την εγχώρια αγορά όσο και αυτά που είναι για εξαγωγές στην Ευρώπη και όχι μόνο. Οι μπαταρίες με τις οποίες θα εξοπλίζεται το φημολογούμενο μοντέλο δε, αναφέρεται πως θα είναι η τελευταία γενιά των κυψελών άνευ-κοβάλτιου της SVolt ενώ ως βάση για το εν λόγω project δεν θα χρησιμοποιηθεί κάποια υπάρχουσα αρχιτεκτονική αλλά κάποια εντελώς νέα.

Η άλλη προσθήκη θα έρθει λίγο αργότερα και αν αληθεύουν οι φήμες, θα αναβιώσει το όνομα “Traveller”. Στόχος της Mini είναι φυσικά η αύξηση των πωλήσεων και γι’ αυτό περιμένουμε να προσθέσει το Traveller – ώστε να έχει ένα πιο ελκυστικό μοντέλο για τις αγορές της Κίνας και της Β. Αμερικής όπου η υπάρχουσα γκάμα δεν καλύπτει με τον βέλτιστο τρόπο τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών. Το νέο SUV της Mini θα έχει το μέγεθος μίας BMW X3 και θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα μάλιστα, γεγονός που θα επιτρέψει την παραγωγή του και στις Η.Π.Α. ενώ θα το κάνει το πρώτο Mini με τον κινητήρα τοποθετημένο στον διαμήκη άξονα. Στο ενδιάμεσο δε, η αγγλική μάρκα ετοιμάζει ήδη τον αντικαταστάτη του κλασικού hatchback που θα είναι πιο τεχνολογικά προηγμένος αλλά και μικρότερος από το μοντέλο που θα αποχωρήσει. Τα επόμενα 4-5 χρόνια θα είναι εξαιρετικά ενδιαφέροντα για την Mini…

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Πώς οδηγούμε σε λάσπη, χιόνι και πάγo – Βασικές συμβουλές που ενδεχομένως έχουμε ξεχάσει

cars

Ford Kuga plug-in hybrid. Εξηλεκτρισμένο μεν, Ford δε

cars

Jeep Gladiator. Ευκαιρία να το γνωρίσετε Κουμαντζιάς Α.Ε.

cars

Alfa Romeo Giulia SWB Zagato – Έρχεται το 2023…

cars

Nέο Ford Kuga. Σύγχρονο σε όλα του

cars

Skoda. Και σε ρόλο σχεδιαστή τροπαίων

cars

Γαλλία: Κήρυξε μέγιστο επίπεδο συναγερμού μετά τo μακελειό στη Μόσχα

cars

Νέο Audi Α3 Sportback 40 TFSI e. Mε μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία

cars

Hyundai Veloster N ETCR. Κεντρομήχανο, πισωκίνητο και ηλεκτρικό!

cars