CARSNEWS
AUTONEWS

Η Nismo θα αναπαλαιώσει το R32 σου έναντι 357.000 ευρώ!

Η αγορά των κλασικών αυτοκινήτων γνωρίζει ιδιαίτερη άνθηση τα τελευταία χρόνια και μοντέλα όπως το R32 Nissan GT-R, παρότι νεότερα σε ηλικία από κάποιους ανταγωνιστές, βρίσκονται στην κορυφή της λίστας για πολλούς ανθρώπους. Με εξαίρεση το εμβληματικό PGC10 “Hakosuka” της δεκαετίας του ’60 με τον δίλιτρο, εξακύλινδρο εν σειρά των 160 ίππων και 7.000 σ.α.λ. και το λιγότερο δημοφιλες KPGC10 της δεκαετίας του ’70, το R32 GT-R θεωρείται το πρώτο… σύγχρονο GT-R και το μοντέλο που ξεκίνησε τον μύθο του “Godzilla” με την καθολική υπεροχή του στην πίστα.

Δεν προκαλεί εντύπωση λοιπόν, το γεγονός ότι η Nismo προσφέρει μία εκ βάθρων αναπαλαίωση του R32 GT-R ως μέρος του Heritage προγράμματος. Μία υπηρεσία που, δεδομένης της τιμής που ξεκινά από τα 45 εκατομμύρια yen (ή περί τα €357.000 με την τρέχουσα ισοτιμία), απευθύνεται σε λίγους αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα Skyline GT-R που είναι τουλάχιστον εξίσου καλό με την πρώτη μέρα που βγήκε από το εργοστάσιο. Γιατί η Nismo θα πάρει το GT-R, θα το γδύσει εντελώς, αφαιρώντας τα πάντα μέχρι να μείνει με το πλαίσιο, θα το ελέγξει και θα το επιδιορθώσει ώστε να πληροί τις αρχικές προδιαγραφές. Οτιδήποτε δεν είναι τέλειο, οποιαδήποτε παραμόρφωση και όλα τα σημάδια του χρόνου, εξαφανίζονται και η ραχοκοκκαλιά του οχήματος παραδίδεται σαν να είναι ολοκαίνουρια. Αν το επιθυμεί ο εντολέας, η Nismo μπορεί να ξαναβάψει το αυτοκίνητο (με τα γνωστά, εργοστασιακά standards) είτε στο αρχικό του χρώμα είτε σε κάποιο νέο. Όταν τελειώσει, η ιαπωνική εταιρία θα μετρήσει την στρεπτική ακαμψία και την ισορροπία ανάμεσα στο δεξί μέρος και το αριστερό, σύμφωνα με τις αρχικές προδιαγραφές ενώ θα περάσει νέα μονωτικά και θα ψεκάσει και το πάτωμα με ένα προστατευτικό φιλμ.

Στη συνέχεια, θα πιάσει τον RB26DETT βενζινοκινητήρα ο οποίος θα διαλυθεί στα εξ ων συνετέθη και θα ανακατασκευαστεί. Οι κινητήρες είναι η ειδικότητα της Nismo οπότε δεν τίθεται θέμα, ενώ προαιρετικά, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει και την αναβάθμιση του κινητήριο συνόλου από την ίδια τη Nismo. Φυσικά, από την ίδια διεξοδική διαδικασία περνά και η μετάδοση, συμπεριλαμβανομένου του εξαιρετικού συστήματος τετρακίνησης  του R32: αποσυναρμολόγηση, έλεγχος και ανακατασκευή (όπου είναι δυνατόν) ή αντικατάσταση αν αυτό κρίνεται απαραίτητο! Ανάλογες είναι οι εργασίες που γίνονται και στην ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης και στο σύστημα πέδησης ενώ από τη Nismo δεν θα μπορούσαν να ξεφύγουν ούτε τα ηλεκτρονικά. Για να φτάσουμε στο τέλος στην καμπίνα, όπου ο πελάτης έχει δύο επιλογές: επειδή τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό του αυθεντικού GT-R δεν πληρούν τα αυστηρότερα standards ασφάλειας, η Nismo μπορεί είτε να καθαρίσει την καμπίνα και να χρησιμοποιήσει τα αυθεντικά κομμάτια, είτε να την αναπαλαιώσει πλήρως αντικαθιστώντας με ταπετσαρίες από το R35 GT-R.

Όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες, το “ολοκαίνουριο” R32 GT-R ντύνεται με προστατευτικά και παραδίδεται στον δοκιμαστή της εταιρίας για να αξιολογήσει το αυτοκίνητο τόσο στην πίστα, όσο και στον δρόμο. Σε ελεγχόμενο περιβάλλον φυσικά, ο πεπειραμένος δοκιμαστής ελέγχει τα πάντα: υπάρχουν 12 σημεία για τις επιδόσεις και 9 για την άνεση. Αν όλα έχουν πάει σύμφωνα με το πρόγραμμα, στον πελάτη παρουσιάζεται το αυτοκίνητο και μία πλήρης αναφορά μαζί με ένα ειδικό σηματάκι που αποδεικνύει ότι είναι επίσημη δουλειά της Nismo (και καλύπτεται με εγγύηση ενός έτους ή 20.000 χιλιομέτρων). Είπαμε, δίνεις περίπου €360.000 χωρίς να υπολογίζουμε οτιδήποτε extra και είναι μία διαδικασία που διαρκεί 6 μήνες με έναν χρόνο ανάλογα με τις εργασίες που πρέπει να γίνουν. Παίρνεις όμως ένα πρακτικά νέο R32 GT-R με ότι αυτό συνεπάγεται!

The post Η Nismo θα αναπαλαιώσει το R32 σου έναντι 357.000 ευρώ! first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Cupra– Aύξησε αισθητά τις πωλήσεις της το 2022

cars

Harley-Davidson. Έτοιμο το  Harley On Tour 2020

cars

Mercedes eActros. Ντεμπούτο στις 30 Ιουνίου!

cars

Αναβιώνει το Hyundai Pony Coupe Concept

cars

VW Golf. Διαθέσιμο και με νέες εκδόσεις 

cars

Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα αυτοκίνητο παίρνει φωτιά εν κινήσει

cars

Rally Legends 2023: Στα αχνάρια των θρυλικών Ράλλυ Ακρόπολις

cars

SYM Cruisym α300. Ανανεωμένο

cars

Euro NCAP: Διακρίσεις για Ford, Hyundai και Toyota.

cars