CARSNEWS
AUTONEWS

Η Nissan κάνει περικοπές για να σταματήσει την αιμορραγία.

Δεν αποτελεί μυστικό ότι η Nissan βρίσκεται σε εξαιρετικά δυσχερή θέση. Γι’ αυτό πριν από λίγες ημέρες είχαμε την ανακοίνωση για την εμβάθυνση αλλά και την αλλαγή της πορείας της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi ενώ τώρα, η ιαπωνική εταιρία ανακοίνωσε ένα 4-ετές πλάνο με το οποίο φιλοδοξεί ότι θα επιτύχει “βιώσιμη ανάπτυξη, οικονομική σταθερότητα και κερδοφορία” μέχρι το τέλος του 2023.

Με το νέο αυτό πλάνο, η παγκόσμια παραγωγή αυτοκινήτων της Nissan θα μειωθεί κατά 20%, στα 5.4 εκατομμύρια οχήματα ετησίως ενώ ο αριθμός των μοντέλων στην γκάμα της θα μειωθεί επίσης, από τα 69 στα 55. Αυτές οι αλλαγές θα αναγκάσουν την ιαπωνική μάρκα να κλείσει το εργοστάσιο της στην Βαρκελώνη αλλά και αυτό στην Ινδονησία ώστε να μειώσει περαιτέρω τα έξοδα για να επιτευχθούν οι στόχοι. Τέλος, δεν γίνεται να μην αναφέρουμε τον “θάνατο” της Datsun καθώς απ’ ότι φαίνεται, δεν ταιριάζει στα σχέδια της. Όλα αυτά είναι το αποτέλεσμα ενός… κακού 2019, στο οποίο η Nissan παρουσίασε για πρώτη φορά ζημιές έπειτα από 11 χρόνια και τις υψηλότερες μάλιστα για σχεδόν 2 δεκαετίες. Οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 10,6% σε παγκόσμια βάση, με την Ευρώπη και τις Η.Π.Α. να ευθύνονται κυρίως γι’ αυτό.

Ευτυχώς, δεν είναι όλα μαύρα και ζοφερά στη Nissan. Το πλάνο περιλαμβάνει την παρουσίαση 12 νέων μοντέλων μέσα στους επόμενους 18 μήνες, εστιάζοντας στις κατηγορίες C και D, στα ηλεκτρικά μοντέλα και τα sports cars. Περιττό να αναφέρουμε δεδομένου του κλίματος στην αγορά και των τάσεων στην βιομηχανία (αλληλένδετα στοιχεία προφανώς), τα ηλεκτρικά μοντέλα θα παίξουν καίριο ρόλο στο πλάνο της φίρμας, με τη Nissan να ανακοινώνει ότι ο στόχος όσον αφορά στις πωλήσεις ηλεκτρικών να τίθεται στο 1.000.000 ετησίως μέχρι το τέλος του 2023. Παράλληλα, δύο επιπλέον στόχοι σύμφωνα με το πρόγραμμα είναι ένα περιθώριο κέρδους της τάξης του 5% και ένα μερίδιο αγοράς σε παγκόσμια βάση που θα φτάνει το 6%. Αν επιτευχθούν όλοι αυτοί, εξαρτάται από το πώς θα παρουσιαστεί ξανά η φίρμα στην αγορά – οι τεχνολογίες που θα λανσάρει, τα προϊόντα που θα ανανεώσουν και θα εμπλουτίσουν την γκάμα της και το πώς θα απευθυνθεί στο κοινό.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

“Κάτι μεγάλο” φέρνει η Kia στο Los Angeles.

cars

Ανακοινώθηκαν τα προγράμματα των Κυπέλλων Αναβάσεων για το 2024

cars

Η Mercedes-Benz EQA αποκαλύπτεται… τρόπον τινά!

cars

O 3D πίνακας οργάνων της Continental στο Genesis GV80.

cars

Οδηγούμε το Seat Ibiza 1.0 TGI 90 ίππων με κόστος κίνησης 5,5 ευρώ για 100 χιλιόμετρα

cars

Michelin. Με Pilot Sport Cup 2 το ρεκόρ της Panamera στο Nurburgring

cars

Hyundai – Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα και μπαταρίες

cars

Μία ηλεκτρική έκδοση της G-Class είναι πρακτικά αναπόφευκτη.

cars

VW Golf 1.5 eTSi 150 PS DSG. Με επίκεντρο τη τεχνολογία

cars