CARSNEWS
AUTONEWS

Η Nissan λέει όχι στον εξηλεκτρισμό του νέου “Z”… προς το παρόν!

Σε αυτό το σημείο, η έλευση του ολοκαίνουριου Nissan “Z” δεν είναι ούτε μυστικό, ούτε ιδιαίτερα… νέο. Η ιαπωνική εταιρία έχει ανακοινώσει επίσημα τη νέα γενιά του θρυλικού sports car, χωρίς βέβαια να θέτει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και οι φήμες έχουν ήδη αρχίσει να οργιάζουν. Ακούγονται διάφορα και τα περισσότερα δεν βασίζονται σε καμία πραγματικότητα αλλά ευτυχώς αρχίζουν να “ανοίγονται” τα στελέχη της Nissan όχι για να αποκαλύψουν κάποια πικάντικη λεπτομέρεια αλλά για να βάλουν τα πράγματα στην θέση τους. Σε πρόσφατη συνέντευξη σε αυστραλιανό μέσο, ο αντιπρόεδρος προϊοντικής στρατηγικής της εταιρίας, Ivan Espinosa δήλωσε ότι το μοντέλο που πιθανώς να ονομαστεί “400Z” είναι πολύ κοντά στην επίσημη παρουσίαση του και εξέφρασε την γνώμη του ότι δεν υπάρχει χώρος για “δύο διαφορετικά πράγματα”.

Το υψηλόβαθμο στέλεχος της Nissan αναφερόταν προφανώς σε μία συμβατική, βενζινοκίνητη έκδοση και σε μία πιθανή υβριδική ή ηλεκτρική. Ο Espinosa δήλωσε ότι ενώ η τεχνολογία του εξηλεκτρισμού έχει σημειώσει σημαντικές προόδους τα τελευταία χρόνια, δεν είναι “άξια” ακόμα για ένα μοντέλο επιδόσεων όπως το “Z”. Είμαστε σίγουροι ότι πολλοί κατασκευαστές θα διαφωνήσουν με τον Espinosa αλλά αυτό δεν έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς φαίνεται πως η ιαπωνική μάρκα έχει καταλήξει σε μία συγκεκριμένη στρατηγική όσον αφορά στην εφαρμογή της τεχνολογίας του εξηλεκτρισμού. Μειονεκτήματα όπως το βάρος των μπαταριών και η ασυνέπεια της παροχής ισχύος σε εφαρμογές υψηλών απαιτήσεων όπως το νέο “Z” είναι αδιαμφισβήτητα και η Nissan θεωρεί ότι σήμερα τουλάχιστον, δεν υπάρχει τρόπος ούτε να τα εξαλείψεις, ούτε να τα παρακάμψεις. Η συμμετοχή της στο πρωτάθλημα της Formula E ενδεχομένως να δώσει κάποιες λύσεις στο μέλλον αλλά προς το παρόν, ο Espinosa θεωρεί ότι υπάρχει χώρος για την βελτίωση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Όσον αφορά στο design του νέου Nissan Z, ο επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρίας, Alfonso Albaisa, επιβεβαίωσε ότι το teaser που δόθηκε στην δημοσιότητα πριν από λίγο καιρό έδειξε το πραγματικό αυτοκίνητο, συμπληρώνοντας ότι η εμφάνιση του δεν θα είναι “τόσο ρετρό, όσο φόρος τιμής”.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Alpine A290_β: Ένα ηλεκτρικό Hothatch σηματοδοτεί τη νέα εποχή της μάρκας

cars

Ξεκίνησε η διάθεση του DS3 στην Ελλάδα

cars

Νέο Hyundai i10. Εξελιγμένο

cars

Renault 4L. Τα  60α γενέθλια ενός θρύλου

cars

Νέο, VW Caddy Beach για ατελείωτο camping.

cars

Ford Puma & Kuga. Με τεχνολογία που αποτρέπει την κλοπή του οχήματος 

cars

Το hack για ατσαλάκωτα ρούχα στη βαλίτσα

cars

Στον τελικό της Ευρώπης η ομάδα Νέων του Ολυμπιακού – Νίκησαν 3-1 στα πέναλτι τη Ναντ

Bury

Ο Ralf Brandstätter είναι ο νέος CEO της Volkswagen.

cars