Η Peugeot αλλάζει το λογότυπό της και το προσαρμόζει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Το νέο λογότυπο θα παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και θα συνοδεύει την παρουσίαση ενός νέου ηλεκτροκίνητου μοντέλου.
Το 2010 η Peugeot εισήγαγε την… υπογραφή «MOTION & EMOTION» κάτω από το λιοντάρι. Σήμερα με μια έξυπνη παραλλαγή μπαίνει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, καθώς το «ΕΜΟΤΙΟΝ» γίνεται «e-MOTION». Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία σηματοδοτεί την πρόθεσή της να βάλει στην αγορά μέχρι το 2023 μια πλήρη σειρά από ηλεκτροκίνητα μοντέλα, όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος David Peel στο Εθνικό Συνέδριο Αντιπροσώπων του 2019.
Παράλληλα εισήχθη μια μπλε και πράσινη ελαφρά απόχρωση στο γνωστό λιοντάρι-σήμα κατατεθέν της μάρκας, που συμβολίζει και αυτή με τη σειρά της την αλλαγή προσανατολισμού της εταιρείας και την έμφαση που θα δώσει στην ηλεκτροκίνηση.
Το «ΜΟΤΙΟΝ & e-MOTION» το είχαμε δει στο πρόσφατο παρελθόν να συνοδεύει το Peugeot e-Legend Concept , αλλά και την υβριδική τεχνολογία PHEV που παρουσιάστηκε πέρυσι στα 3008, 508 sedan και 508 SW.