CARSNEWS
AUTONEWS

Η Porsche λανσάρει την 911 Turbo!

Με την παρουσίαση της ολοκαίνουριας 911 Turbo S πριν από μερικούς μήνες, δημιουργήθηκε ένα κενό ανάμεσα στην Carrera S των 450 ίππων από τον twin-turbo, επίπεδο, 3-λιτρο εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα και την κορυφαία Turbo S που προσφέρει 650 ίππους χάρη σε ένα σύνολο 3.8 λίτρων. Το κενό αυτό γεμίζει σήμερα, με την αποκάλυψη της “απλής” 911 Turbo – αν μπορεί κανείς να χαρακτηρίσει απλό ένα μοντέλο που κινείται χάρη σε έναν twin-turbo boxer με χωρητικότητα 3.754 κ.εκ. και απόδοση που αγγίζει τα 580 άλογα με 750 Nm ροπής!

Για να έχεις μία τάξη μεγέθους για την πρόοδο που έχει σημειωθεί από πλευράς Porsche, αρκεί να σου αναφέρω ότι η τρέχουσα 911 Turbo είναι εξίσου ισχυρή με την προηγούμενη 911 Turbo S. Αυτό σημαίνει ότι είναι και εξίσου γρήγορη, με το σπριντ στα 100 km/h να ολοκληρώνεται σε 2,8 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να διαμορφώνεται στα 320 km/h! Για να γίνουν αυτά τα νούμερα πραγματικότητα, με την επαναληψιμότητα που χαρακτηρίζει τα αυτοκίνητα της Porsche, ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το οποίο στέλνει την δύναμη και στους 4 τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης της εταιρίας.

Η Turbo όμως, δεν ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες 911 μονάχα λόγω της αυξημένης ιπποδύναμης της. Όπως αναφέρει η Porsche, το εμπρός μετατρόχιο έχει αυξηθεί κατά 42 χιλιοστά και το πίσω κατά 10 (με ανάλογες αυξήσεις στο πλάτος του αμαξώματος) ενώ το σύστημα Porsche Active Suspension Management ανήκει στον standard εξοπλισμό. Αν αυτό δεν είναι αρκετό και ο ιδιοκτήτης απαιτεί κάτι ακόμα πιο σπορ, υπάρχει το προαιρετικό PASM Sport που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 10 χιλιοστά και προσφέρει σκληρότερες ρυθμίσεις. Αναβαθμισμένα είναι και τα φρένα της Turbo με δίσκους 408 χιλιοστών εμπρός και 380 πίσω ενώ προαιρετικά, είναι διαθέσιμα και carbon-ceramics με 10-πίστονες δαγκάνες στους μπροστά τροχούς. Για πρώτη φορά δε, η Turbo θα μπορεί να εξοπλιστεί με το Lightweight Design πακέτο που μειώνει το βάρος κατά 30 κιλά με την αντικατάσταση των καθισμάτων εμπρός με ελαφριά buckets, την αφαίρεση των πίσω και λιγότερη μόνωση ενώ το Sport Design φέρνει διαφορετικού σχεδιασμού πίσω φανάρια και διάφορα νέα διακοσμητικά.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η BMW αποχαιρετά τον quad-turbo πετρελαιοκινητήρα της!

cars

VW Arteon Shooting Brake. Αποκαλύφθηκε πρόωρα

cars

Η Skoda εξέλιξε εφαρμογή διάγνωσης βλαβών μέσω ήχου!

cars

Peugeot. Η τεράστια εξέλιξη του τιμονιού της

cars

Renault Megane eVision. Το κλασικό hatchback… αλλιώς!

cars

Η γυμνή Μπιγιονσέ στο εξώφυλλο του νέου της άλμπουμ δίνει απάντηση στις αντιδράσεις

cars

Mini: Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης δεν είναι απαραίτητος για ένα JCW.

cars

Jeep. Με νέο σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος

cars

Το ηχηρό μήνυμα του βασιλιά Καρόλου: «Θα συνεχίσω να σας υπηρετώ όσο καλύτερα το επιτρέπουν οι δυνάμεις μου»

cars