Η Porsche έχει ακονίσει το “νυστέρι” που λέγεται marketing και πωλήσεις σε βαθμό που λίγες άλλες εταιρίες το έχουν καταφέρει. Δεν είναι μόνο το βασικό προϊόν που προσφέρει στο αγοραστικό κοινό αλλά και οι ειδικές εκδόσεις ή οι επιλογές εξατομίκευσης που λανσάρει το τμήμα Porsche Exclusive Manufaktur. Γιατί να αφήνεις τις εταιρίες aftermarket προϊόντων να πλουτίζουν πάνω στο δικό σου προϊόν όταν μπορείς να τους ανταγωνιστείς; Αυτό είναι το σκεπτικό πίσω από πακέτα όπως το SportDesign και το Aerokit που δεν μεταμορφώνουν ακριβώς την 911, αλλά την διαφοροποιούν αρκετά ώστε να δικαιολογούν την ύπαρξη τους.
Τα δύο πακέτα, έχουν εξελιχθεί και κατασκευάζονται από το τμήμα Porsche Exclusive Manufaktur για την 992 γενιά της 911. Οι αλλαγές που κάνει το SportDesign είναι μεγαλύτερες πίσω απ’ ότι εμπρός, όπου η κυριότερη προσθήκη αφορά στη νέα μάσκα με το πιο έντονο splitter. Πίσω, φαίνεται πως η γερμανική εταιρία έχει προχωρήσει σε τροποποιήσεις στον προφυλακτήρα ώστε να δημιουργηθεί κενός χώρος ανάμεσα στις οβάλ απολήξεις της εξάτμισης ενώ για να ολοκληρωθεί το νέο look, η Porsche προσφέρει και διαφορετικά μαρσπιέ που δημιουργούν την αίσθηση ενός χαμηλότερου αμαξώματος.
Στο Aerokit από την άλλη, το εμπρός splitter είναι ακόμα μεγαλύτερο και συνδυάζεται με μία ευμεγέθη, σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος. Οι μηχανικοί της εταιρίας έχουν δοκιμάσει τα εξαρτήματα για 55.000 χιλιόμετρα στην πίστα Nardo και ισχυρίζονται πως μειώνουν την άντωση τόσο στον εμπρός άξονα όσο και στον πίσω. Για την ιστορία, να αναφέρουμε πως η Porsche προσφέρει τα δύο πακέτα είτε σε μαύρο χρώμα, είτε στο χρώμα του αυτοκινήτου και οι ιδιοκτήτες μπορούν να τα επιλέξουν είτε την ώρα που κάνουν την παραγγελία για τη νέα 911 τους, είτε αργότερα.
Follow @CarsnewsGr