Νέο ρεκόρ σε νέα πίστα σημείωσε η Porsche Taycan Turbo GT που συνεχίζει να επιδεικνύει την κυριαρχία της μεταξύ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η Porsche συνεχίζει να αποδεικνύει την ανωτερότητα της Porsche Taycan Turbo GT, κατακτώντας ένα ακόμα ρεκόρ γύρου σε πίστα. Αυτή τη φορά, το ηλεκτρικό sport sedan έγραψε ιστορία στο Interlagos, στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας.
Με οδηγό τον Felipe Nasr, τρεις φορές πρωταθλητή IMSA και νικητή των 24 Ωρών της Daytona, το Taycan Turbo GT με το Weissach Package σημείωσε χρόνο 1:42.1 λεπτά, διαλύοντας το προηγούμενο ρεκόρ ηλεκτρικού οχήματος κατά σχεδόν 8 δευτερόλεπτα.
Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι ο χρόνος της Taycan Turbo GT ήταν ταχύτερος και από τον προηγούμενο ρεκόρ παραγωγής του 911 Turbo S (1:43.087 λεπτά), αποδεικνύοντας πως η ηλεκτροκίνηση μπορεί να συνδυάσει επιδόσεις και ακρίβεια οδήγησης.
Attack Mode
Το Interlagos είναι γνωστό για τις υψομετρικές διακυμάνσεις και τις τεχνικές του στροφές, γεγονός που καθιστά κάθε ρεκόρ στην πίστα αυτή ακόμα πιο σημαντικό. Ο Nasr τόνισε πως το αυτοκίνητο τον εντυπωσίασε τόσο με την επιτάχυνση όσο και με την συνολική του ισορροπία.
“Στην ανηφόρα πριν την ‘Curva do Café’, ενεργοποίησα το Attack Mode και έφτασα τα 272 χλμ./ώρα στο τέλος της στροφής”, δήλωσε. Στην έξοδο της ‘Curva do Sol’, το όχημα ξεπερνούσε ήδη τα 200 χλμ./ώρα.
Η Taycan Turbo GT διαθέτει ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση Porsche Active Ride και ζυγίζει έως και 75 κιλά λιγότερο από την Taycan Turbo S, χάρη στη χρήση ανθρακονημάτων και άλλων ελαφρών υλικών.
Με περισσότερους από 1.100 ίππους και ένα σύστημα Attack Mode που παρέχει στιγμιαία επιπλέον ισχύ, η Porsche έδειξε πως το Taycan Turbo GT δεν είναι απλώς ένα γρήγορο ηλεκτρικό αυτοκίνητο – είναι μια καθαρόαιμη αγωνιστική μηχανή.
Διεθνή ρεκόρ και επιβεβαίωση κυριαρχίας
Το ρεκόρ στο Interlagos είναι το τέταρτο κατά σειρά που κατακτά το Taycan Turbo GT σε ισάριθμες ηπείρους. Είχε προηγηθεί το Nurburgring Nordschleife, όπου ένα προ-παραγωγής μοντέλο σημείωσε χρόνο 7:07.55 λεπτά – 26 δευτερόλεπτα ταχύτερο από το προηγούμενο ρεκόρ του Taycan Turbo S.
Στη συνέχεια, το Taycan Turbo GT κατέκτησε την κορυφή στην πίστα της Σανγκάης (2:11.28 λεπτά) και στο WeatherTech Raceway Laguna Seca στην Καλιφόρνια (1:27.87 λεπτά).
Εκτός από τα ρεκόρ, η Taycan Turbo GT έχει επιλεγεί ως το επίσημο αυτοκίνητο ασφαλείας της Formula E από τον Μάιο του 2024, αντικαθιστώντας το Taycan Turbo S.