Τι κι αν ακόμα δεν έχει λανσαριστεί ακόμα στην αγορά, πόσο μάλλον παρουσιαστεί επίσημα; Η Porsche δεν πρόκειται να αφήσει τέτοιου είδους λεπτομέρειες να την σταματήσουν κι έτσι ανακοίνωσε ότι η Taycan, το πολυαναμενόμενο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της γερμανικής φίρμας, είναι το ταχύτερο 4-θυρο EV (Electric Vehicle ή Ηλεκτρικό Όχημα) στο Nurburgring.
Χρησιμοποιώντας την διαμόρφωση μήκους 20,6 χιλιομέτρων, η Porsche Taycan με τον Lars Kern στα χειριστήρια, κατάφερε έναν χρόνο της τάξης των 7 λεπτών και 42 δευτερολέπτων για έναν γύρο στην “Πράσινη Κόλαση”. Έναν εντυπωσιακό χρόνο αν αναλογιστεί κανείς ότι η Porsche Panamera Turbo σταμάτησε το χρονόμετρο στα 7 λεπτά και 38 δευτερόλεπτα.
Αναφορικά με το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε για το ρεκόρ, η Porsche αναφέρει ότι πρόκειται για ένα πρωτότυπο που εξοπλίζεται με δύο “ιδιαίτερα αποδοτικούς” ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά περισσότερα από 600 άλογα ενώ χαρίζουν στην Taycan δυνατότητες τετρακίνησης. Επίσης, το όχημα διέθετε σύστημα τετραδιεύθυνσης και αυτό που η γερμανική εταιρία ονομάζει “Porsche 4D-Chassis Control” και συντονίζει όλα τα συστήματα που αφορούν στο πλαίσιο της Taycan, μεταξύ των οποίων η αερανάρτηση με τεχνολογία τριών θαλάμων, το Porsche Dynamic Chassis Control Sport ηλεκτρομηχανικό σύστημα ελέγχου κλίσεων και το Porsche Torque Vectoring Plus. Φυσικά, η συμπεριφορά του συστήματος ελέγχου ορίζεται σε μεγάλο βαθμό από το mode που έχει επιλέξει ο οδηγός, με το πιο… σκληροπυρηνικό να είναι το “Sport Plus” που απελευθερώνει την Taycan και προσφέρει το μέγιστο που μπορεί να προσφέρει το ηλεκτρικό της Porsche. Μέχρι να αποκαλυφθεί επίσημα λοιπόν, σε αφήνω με το onboard video του γύρου-ρεκόρ το οποίο σε προειδοποιώ, είναι εξοργιστικά ήσυχο!