Νωρίτερα μέσα στην χρονιά, η Mercedes-Benz πούλησε το 50% της Smart στην Geely, δημιουργώντας μίας κοινοπραξία η οποία θα παράγει αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποκλειστικά στην Κίνα. Τα πρώτα απτά αποτελέσματα δεν αναμένονται πριν από το 2022, με τους αντικαταστάτες των ForTwo και ForFour καθώς και ένα επιπλέον, μεγαλύτερο μοντέλο, για τα οποία η Mercedes θα αναλάβει τον σχεδιασμό και η Geely το μηχανολογικό κομμάτι. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η στάση του επικεφαλής σχεδιασμού της γερμανικής φίρμας, Gorden Wagener αναφορικά με το design των νέων Smart.
“Το βασικό σημείο είναι ότι το sexy πουλάει και με αυτή την λογική κοιτάω σε εκείνα τα πρώτα Mini για έμπνευση. Υπήρχε μία απλότητα, ένας αισθησιασμός που τους έδιναν μία μοναδική ελκυστικότητα και η πρόκληση είναι να πάρουμε αυτού τους είδους καμπύλες χωρίς να αυξήσουμε το μέγεθος ή να κάνουμε το αυτοκίνητο πολύ βαρύ.“
Δήλωσε ο Wagener, συμπληρώνοντας ότι μπορεί η κοινοπραξία με την Geely να είναι ακόμα πολύ νέα και η εξέλιξη των καινούριων μοντέλων να βρίσκεται σε πολύ πρώιμο στάδιο, αλλά το καλό είναι ότι οι δύο μάρκες ξέρουν τι θέλουν και την κατεύθυνση που θέλουν να ακολουθήσουν. Επίσης, η Smart έχει ωριμάσει ως φίρμα και μπορεί να εκλογικεύσει ένα πιο sexy και πιο sport στιλ. Μένει να δούμε πώς θα υλοποιηθούν όλα αυτά καθώς στην θεωρία είναι εύκολο αλλά στην πράξη, πολλές φορές το αποτέλεσμα δεν αντικατοπτρίζει τις προθέσεις των σχεδιαστών.