Αν και το θέμα ήταν καθαρά διαδικαστικό, η Tesla πήρε επιτέλους την θέση της στη λίστα με τους εγκεκριμένους (από το κράτος φυσικά) κατασκευαστές και μπορεί να ξεκινήσει την παραγωγή αυτοκινήτων στο Gigafactory της Σαγκάη. Το εργοστάσιο που αποτελεί την υλοποίηση μίας επένδυσης 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα αλλά αναμένεται να αρχίσει την παραγωγή σύντομα – ακόμα και μέσα στον μήνα που διανύουμε.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι το Gigafactory της Tesla είναι το πρώτο εργοστάσιο στο οποίο η δεν εμπλέκεται καμία κινεζική εταιρία μέσω κάποιας κοινοπραξίας ενώ είναι και το πρώτο εργοστάσιο της εταιρίας εκτός Β. Αμερικής. Εκεί θα συναρμολογείται το Model 3 άμεσα και το Model Y εν ευθέτω χρόνω με την παραγωγή να υπολογίζεται πως θα φτάσει τα 1.000 αυτοκίνητα τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους που διανύουμε, σε μία προσπάθεια να τονωθούν οι πωλήσεις της Tesla στην μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως και την αποφυγή των υψηλότερων δασμών εισαγωγής που επιβάλλεται στα αμερικανικά αυτοκίνητα από την Κίνα.
Ένας αριθμός έχει σημασία για την Tesla και αυτός είναι τα 1,2 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα που πωλήθηκαν το 2018 στην μακρινή χώρα. Αν καταφέρει να αποκτήσει μερίδιο σε αυτή την γιγαντιαία αγορά και να ικανοποιήσει την ζήτηση χωρίς προβλήματα στην παραγωγή, το μέλλον προβλέπεται ευοίωνο. Ιδίως αν επιτευχθεί ο στόχος των 500.000 αυτοκινήτων για την ετήσια παραγωγή του Gigafactory στη Σαγκάη – όχι φέτος φυσικά, αλλά στο προσεχές μέλλον.