CARSNEWS
AUTONEWS

Η Volvo πρέπει να γίνει δημιουργική για το επόμενο V40!

Το Volvo V40 ήταν ένα από τα best sellers της σουηδικής εταιρίας μέχρι που καταργήθηκε τον περασμένο Αύγουστο σε μία κίνηση που μόνο λογική μπορεί να χαρακτηριστεί. Βλέπεις, το V40 ήταν το μοναδικό μοντέλο που δεν βασιζόταν είτε στην SPA, είτε στην CMA αρχιτεκτονική και κατά συνέπεια, ήταν το μοναδικό που δεν ταίριαζε στο νέο προφίλ της Volvo και στο πλάνο της για πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας. Με λίγα λόγια, το V40 ήταν το μοναδικό απομεινάρι του παρελθόντος, εξυπηρέτησε τον σκοπό του και έπρεπε να φύγει. Τώρα όμως; Τι γίνεται με το κενό που άφησε πίσω του; Η “σειρά 40” είναι η μοναδική… ατελής.

Πρέπει να κάνουμε κάτι περισσότερο δημιουργικό. Γι’ αυτό αποφασίσαμε να μην αντικαταστήσουμε το V40 σε μία βάση “1 προς 1”.

Δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Volvo για τις περιοχές της Ευρώπης, της Μ. Ανατολής και της Αφρικής, Lex Kerssemakers. Η δημιουργία της επόμενης γενιάς του V40, πρέπει να βασιστεί σε δύο κεντρικούς πυλώνες – αναγκαστικά λόγω των τάσεων που επικρατούν στην αγορά. Ο πρώτος έχει να κάνει με την υπερυψωμένη θέση οδήγησης. Ο Kerssemakers ανέφερε ότι κατά την γνώμη του, ο κόσμος θα επιστρέψει στη χαμηλή θέση τα επόμενα χρόνια αλλά τώρα, όλοι ζητούν υπερυψωμένη και ευτυχώς ή δυστυχώς, η Volvo πρέπει να ακούσει τις επιθυμίες του αγοραστικού κοινού. Ο δεύτερος αφορά τον εξηλεκτρισμό.

Δεν μπορείς να λανσάρεις ένα αυτοκίνητο που δεν έχει την δυνατότητα να εξηλεκτριστεί πλήρως. Και για να το κάνεις αυτό, πρέπει να έχεις χώρο για τις μπαταρίες. Αν προσπαθήσεις να εκμεταλλευτείς το μήκος και το πλάτος, τότε καταλήγεις αμέσως σε κάποια μεγαλύτερη κατηγορία όπου έχουμε το V60, το S60 και το XC60.

Άρα, πρέπει να χρησιμοποιήσεις το ύψος, οπότε καταλήγεις σε ένα SUV. Εκεί πρέπει να γίνουμε δημιουργικοί. Μπορούμε με κάποιον τρόπο να ικανοποιήσουμε αυτούς που θέλουν ένα hatchback και ταυτόχρονα, την ανάγκη για υπερυψωμένη θέση οδήγησης και για τις μπαταρίες;

Δήλωσε ο Kerssemakers προτείνοντας εμμέσως δύο λύσεις. Η μία είναι αυτή που ακολούθησε η BMW με την X1 που ακολουθεί μία πιο παραδοσιακή συνταγή SUV και την X2 που είναι περισσότερο… crossover. Η άλλη λύση είναι αυτή της πρώτης Mercedes A-Class που ο ίδιος χαρακτήρισε “ιδιοφυή” καθώς κάλυπτε όλες τις απαιτήσεις αλλά μάλλον παρουσιάστηκε 15 χρόνια πριν την ώρα της. Θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε πού θα καταλήξει η σουηδική εταιρία όμως. Είναι νωρίς ακόμα και το σχέδιο που βλέπεις στην κεντρική φωτογραφία, όσο ενδιαφέρον κι αν φαίνεται, είναι μονάχα μία ανεπίσημη απεικόνιση των λεγομένων του Kerssemarkers.

Related Articles

Mercedes EQ Power. Επενδύει στα Plug-in hybrid μοντέλα

cars

Nissan. Με  περισσότερο ενθουσιασμό στους αγώνες της Formula E, έως το 2026

cars

Το Escort Mk2 περνά ξανά στην παραγωγή… αλλά όχι από την Ford.

cars

Η «Νύχτα» της Maserati είναι εκθαμβωτική και την παρουσιάζει ο Ντέιβιντ Μπέκαμ

cars

VW Golf. Με πέντε εξηλεκτρισμένες εκδόσεις

cars

Nissan Sentra. Παρουσιάζεται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες

cars

Σόου Πούτιν στην Κόκκινη Πλατεία – Με κραυγές «Ρωσία!» «Ρωσία!» τον υποδέχτηκε το συγκεντρωμένο πλήθος

cars

Μercedes Concept EQT. Ο εξηλεκτρισμός των μικρών Van, ξεκινάει

cars

Το Hyundai Staria κάνει τα minivans cool ξανά!

cars