Η Toyota είναι μία από τις πλέον δραστήριες εταιρίες στον χώρο των motorsports με σταθερή παρουσία τα τελευταία χρόνια τόσο στο WRC όσο και στο WEC. Είναι όμως και μία από αυτές τις εταιρίες που δεν συνδέουν άμεσα τα αυτοκίνητα παραγωγή τους με τα αγωνιστικά. Ακόμα και η καυτή έκδοση του Yaris που λάνσαρε πριν από λίγα χρόνια, ήταν περιορισμένης παραγωγής χωρίς να υπάρχει η “μαζική” εναλλακτική για κάποιον που δεν πρόλαβε ή δεν μπορούσε να αγοράσει το GRMN. Αυτή η φιλοσοφία και η στρατηγική στην οποία μεταφράζεται πρακτικά, θα αλλάξει όπως αποκάλυψε ο αντιπρόεδρος της Toyota Europe, Matt Harrison.
Το υψηλόβαθμο στέλεχος της ιαπωνικής φίρμας σταμάτησε λίγο πριν επιβεβαιώσει την έλευση μίας (ή περισσοτέρων) “πικάντικης” έκδοσης του ολοκαίνουριου Yaris, αλλά δήλωσε:
“Έχουμε μερικές ιδέες για το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά θα μάθετε περισσότερα σε μερικούς μήνες.
Σχετίζεται με την επιθυμία μας να συνδέσουμε το Yaris με την επιτυχία μας στα motorsports.
Σε επιλεγμένα μοντέλα εξετάζουν την “GR” έκδοση που διαφοροποιείται όσον αφορά στις επιδόσεις μέσω αύξησης στην χωρητικότητα του κινητήρα ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο.“
Ταυτόχρονα, ο Harrison άφησε να εννοηθεί ότι η επερχόμενη γρήγορη έκδοση του Yaris μάλλον δεν θα κινείται από κάποιο υβριδικό σύνολο καθώς το υψηλό ποσοστό των πωλήσεων υβριδικών αυτοκινήτων επί του συνόλου, της επιτρέπει να έχει “καθαρόαιμα” μοντέλα επιδόσεων με μικρότερους όγκους παραγωγής όπως η Supra. Αυτό μάλλον σημαίνει ότι η Toyota εξετάζει μία λύση αλα-Yaris GRMN, το οποίο κινούνταν από έναν supercharged 1800άρη βενζινοκινητήρα χωρίς κανενός είδους ηλεκτρική υποβοήθηση. Παράλληλα, αξίζει να αναφέρουμε ότι το ίδιο θα κάνει μάλλον και με τη νέα Corolla. Για να δούμε λοιπόν. Η γκάμα της Toyota αποκτά ενδιαφέρον και σε άλλο επίπεδο πλέον.